PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy o prace › Re: rozwiazanie umowy o prace
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Date: Tue, 7 Mar 2006 22:46:03 +0100

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1141751264.882507.88430@j52g2000cwj.googlegroup
    s.com...
    > Witam
    > Zlozylem dzis podanie o rozwiazanie umowy o prace
    > z zachowaniem 2 tygodniowego okresu wypowiedzenia.
    > Pracodawca przyjal to do wiadomosci i zakomunikowal(ustnie)
    > ze mam nie przychodzic do pracy przez te 2 tygodnie
    Nic na gebe!!
    Dopóki nie masz tego na pismie przychodz do pracy, bo moze sie tego wyprzec
    (masz dowód?) i przywalic porzucenie pracy.

    > oraz
    > poinformowal ze bede musial przed odejsciem podpisal
    > tzw. lojalke. Czy takie postepowanie pracodawcy jest zgodne
    > z kodeksem pracy.
    1. KP nie precyzuje terminu przedstawienia pracownikowi odrebnej umowy
    okreslajacej zakres prowadzenia dzialalnosci konkurencyjnej. Moze wiec
    przedstawic Ci ja nawet dzien przed rozwiazaniem stosunku pracy.
    2. Nie musisz sie godzic na tresc takiej umowy i spokojnie mozesz odmówic
    jej podpisania. Nic Ci za to nie grozi, wypowiedzenie biegnie dalej.

    Podkreslam - nie istnieje w Polsce przepis prawny pozwalajacy zmusic
    kogokolwiek do podpisania czegokolwiek.

    Jotte