PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania oswiadczenia › Re: rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania oswiadczenia
    From: "Wielki Kot" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim i wymuszenie podpisania
    oswiadczenia
    Date: Fri, 17 Jun 2005 01:41:23 +0200

    news:na23b1l5dmvi38kjd9imvmvb42r3meiicr@4ax.com...

    > Gdzie napisałem, że widzenie z pracodawcą pozwala na zwolnienie?
    > Napisałem, że jeżeli pytający podjął obowiązki pracownicze (czyli
    > pracę) to już nie był nieobecny w PRACY i można go wtedy zwolnić.

    Fakt - nie napisałeś, ale intencje wydawaly się oczywiste.
    Z drugiej strony jednak, kolega pytający nic nie mówi o "podjęciu obowiązków
    pracowniczych" w trakcie trwania zwolnienia, jeno o fakcie WRĘCZNIA i
    zmuszenia do podpisania wypowiedzenia umowy podczas trwania zwolnienia, co
    nie jest równoznaczne.

    No chyba, że kolega był na tyle naiwny, że mimo zwolnienia przychodził do
    pracy i tyle, a na dodatek jeszcze podpisał wypowiedznie zamiast pokazać
    figę z makiem - machnąc zwolnieniem i pójść sobie spokojnie do donku.

    Ale pomimo tego wszystkiego Pracodawca jednak NIE MOŻE wręczyć wypowiedzenia
    w czasie trwania zwolnienia chorobowego (chyba, że o fakcie zwolnienia nie
    błświadomy, bo np. pracownik mu nie pokazał) :))

    pzdr