PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy na czas określony

  • 1. Data: 2002-06-10 12:14:25
    Temat: rozwiązanie umowy na czas określony
    Od: "Michał Terlicki" <t...@p...fm>

    Mam umowę na czas trwania określonej pracy. Czy mogę taką umowę
    wypowiedzieć.

  • 2. Data: 2002-06-10 20:06:10
    Temat: Re: rozwiązanie umowy na czas określony
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Mam umowę na czas trwania określonej pracy. Czy mogę taką umowę
    > wypowiedzieć.

    Znajomi mają podobny problem, ale w drugą stronę. Umowę na czas określony (trzy
    lata) wypowiedzieli im z dwoma tygodniami okresu wypowiedzenia.
    Kodeks pracy określa, że strony mogą wyszczególnić dwutygodniowy okres
    wypowiedzenia przy umowie na czas określony. Mi się wydaje, że wypowiedzieć
    takiej umowy NIE można, jeżeli nie jest określony sposób i tryb wypowiedzenia w
    samej umowie. Ale jakiś sposób wypowiedzenia powinien obowiązywać, chyba z
    innych przepisów
    z...@b...pl

  • 3. Data: 2002-06-10 20:36:33
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał

    : > Mam umowę na czas trwania określonej pracy. Czy mogę taką umowę
    : > wypowiedzieć.
    : >
    : >
[...]

    Takiej umowy nie można wypowiedzieć. Mozna ją rozwiązać za wzajemnym
    porozumieniem stron.

    --
    Pozdrowienia
    Jag