PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy bez wypowiedzenia › Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
  • Data: 2004-10-24 22:15:58
    Temat: Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 23:58:45 +0200, karol <d...@s...com> napisał:

    > Nigdy wiecej wojska Ja sie do pracy w takim srodowisku nie nadaje,

    Krotko i konkretnie :)
    Jak bylem w wojsku jako bazant obserwatoer ;), to najwyzsza szarza
    orzucona przy mnie miesem prze przelozonego byl podpulkownik( w formie
    :"Ty**********"). Domniewywam, ze wiekszy komfort psychiczny zaczyna sie
    od pelnego pulkownika. Pracownikami cywilnymi byly tylko kobiety, to sie
    wojskowi do nich chamowali (o dziwo, do mnie bezposrednio tez, mieso
    trafialo do mnie tylko jako przecinki a nie jako "srodek wychowawczy")

    Powodzenia

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##