PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozpazpaczliwie szukajac pracy

  • 21. Data: 2007-01-29 13:00:44
    Temat: Re: rozpazpaczliwie szukajac pracy
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Dzięki Bartek:)
    Skorzystam z tego serwisu.
    Skonczyłam pracowac z koncem ubieglego roku, jednak zaczelam szukac pracy 3
    miesiace temu.
    Moze to wynika z moich wymagan, nie wysylam ofert byle gdzie, oczekuje
    godziwej placy ( 1500 netto min) itd.
    Ostatnio startowalam w konkursie i z 20 osob, zajelam 2 miejsce, super
    ciekawa praca, jako rzecznik prasowy powaznej instytucji, zarobki srednie,
    1700 brutto, ale profil tej pracy to rekompensowal.
    Najprawdopodobniej jednak wyjade za granice, mam juz propozycje pracy,
    mieszkanie i bede obok mamy, ktora mieszka juz tam kupe lat.
    Moj chlopak pracuje w lotnictwie takze widywac sie bedziemy dosc czesto.
    A wynajem nieruchomosci, ktore posiadam pozwoli mi na dodatkowy zysk :)

    Wielkie dzieki za wszystkie slowa i opinie.
    CHCIALAM ROWNIEZ BBB SERDECZNIE PODIZEKOWAC PANU, KTORY DZWONIL DO MNIE Z
    OFERTA PRACY W SKLEPIE INTERNETOWYM,PO NAMYSLE NIE SKORZYSTAM Z PRACY.
    jEDNAK JESZCZE RAZ WIELKIE DZIEKI ZA PROPOZUCJE, PO TYM CO NAPISALAM TO
    NAPRAWDE MILE :)))

    Joanna

  • 22. Data: 2007-01-30 20:20:56
    Od: tomek <f...@g...pl>

    Joanna napisał(a):
    > Witam,
    > mam 30 lat, sknczylam Uniwersyetet Wrocławski, jedne podyplomowe, drugie,
    > komputer itd.
    > Niestety bezskutecznie od kliku miesięcy poszukuję pracy, wysłałam setki
    > ofert bez rezultatu.
    > Jak znalezc prace, gdy nie ma sie znajmosci.
    > Powoli juz zaczynam popadac w zalamanie...
    >
    > Pozdrawiam, Joanna

    Uciekaj za granice.Wiem , że to nie rozwiazanie , ale jak dostaniesz
    pierwsza wyplate to dopiero poczujesz sie dowartosciowana.
    Ja pracowalem tu za 1000zl , ale cale szczescie wyemigrowalem.
    Wole tam sprzatac niz tu w biurze siedziec.
    Niestety Polska to durny kraj i szybko to sie nie zmieni.

  • 23. Data: 2007-01-31 13:53:43
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja pracowalem tu za 1000zl , ale cale szczescie wyemigrowalem.
    > Wole tam sprzatac niz tu w biurze siedziec.
    > Niestety Polska to durny kraj i szybko to sie nie zmieni.

    Co ma być dowodem tej durności?
    To nikt ci nie chciał dać więcej niz 1000 zł?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 24. Data: 2007-01-31 15:00:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Co ma być dowodem tej durności?
    > To nikt ci nie chciał dać więcej niz 1000 zł?

    W tym szczególnym przypadku pewnie dokładnie to, a w ogólnym że do minimum
    europejskiego standardu zostało nam jeszcze jakieś 50 lat.
    Minimum standardu w znaczeniu takim że pracując samodzielnie można się
    samodzielnie utrzymać, niezależnie od stanowiska i wykonywanej pracy.
    Samodzielnie utrzymać w znaczeniu takim, że żyć na własny rachunek bez
    wsparcia rodziny, utrzymywać jakieś lokum (własne lub wynajmowane), mieć
    środki na jedzenie, ubranie, podstawowy zasób rozrywki i pokrycie koszów
    spędzania czasu wolnego sposobem innym niż przed telewizorem lub przed
    bramą. W zakres samodzielnego utrzymania wchodzi też możliwość samodzielnego
    kupna jakiegoś niedrogiego samochodu i możliwość utrzymywania go.
    Czy można to w Polsce zrobić za 1000 zł ?
    Czy można to w Polsce zrobić za 1500 zł ?
    Raczej nie. Pytanie więc za jaką kwotę mozna osiągnąć minimu funkcjonowania
    takiego jak w innych europejskich krajach ?
    --
    Jackare

  • 25. Data: 2007-01-31 18:02:37
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Jackare wrote:

    <ciach>
    > Czy można to w Polsce zrobić za 1500 zł ?
    > Raczej nie. Pytanie więc za jaką kwotę mozna osiągnąć minimu
    > funkcjonowania takiego jak w innych europejskich krajach ?

    W jakich innych? W Rumunii?
    Nie porownuj Polski i np. Francji bo obydwa kraje, chociaz naleza do UE, to
    znajduja sie na zupelnie innym szczeblu rozwoju gospodarczego. Za nasza
    gospodarke podziekuj natomiast naszym elitom politycznym.

    --
    Cezary Morga