PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamień swój komputer w maszynkę do robienia pieniędzy

  • 1. Data: 2007-01-27 16:26:45
    Temat: Zamień swój komputer w maszynkę do robienia pieniędzy
    Od: s...@g...com

    Witam. Znam bardzo ciekawy sposób na zarobienie w internecie dużych
    pieniędzy. Opisałem go na stronie:

    http://rozrywka.kei.pl/mlm/

    Dla pierwszych 10 osób, zainteresowanych tym systemem wysyłąm zestaw 4
    pakietów za darmo. Wystarczy wysłać meila na adres:
    s...@g...com . Zestaw wysłałem już do dwóch osób. Wiec wyśle go
    jeszcze do 8 osób. Spiesz się.

  • 2. Data: 2007-01-27 17:01:16
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    nic nie jest napisane czym dokłądnie się zajmujesz tylko jakieś pomyje

  • 3. Data: 2007-02-03 20:06:57
    Od: s...@g...com

    Przepraszam Was za spam. W czasie, gdy to pisałem, nie byłem świadomy,
    że zaśmiecam grupy dyskusyjne. Proszę o zrozumienie i przebaczenie.
    Przez własną głupotę straciłem także serwer o wartości 366 złotych.
    Mam chociaż nauczkę na przyszłość. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-02-06 23:08:23
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    > Przez własną głupotę straciłem także serwer o wartości 366 złotych.
    > Mam chociaż nauczkę na przyszłość. Pozdrawiam.

    biedaku. Pociesz sie ze inni przez glupote traca majatek, bliskich a
    czasem zycie.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.