PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa po niemiecku :-0 › Re: rozmowa po niemiecku :-0
  • Data: 2005-12-16 20:43:16
    Temat: Re: rozmowa po niemiecku :-0
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dnui85$6u8$1@news.onet.pl uciu <g...@i...pl>
    pisze:

    > napisałem, że w stopniu komunikatywnym czyli dogadać to bym się dogadał
    > (w codziennym życiu) ale gorzej z poprawnością gramatyczną i z fachowym
    > słownictwem.
    Ja bym się na Twoim miejscu nie przejmował i poszedł. Dla doświadczenia
    choćby. Nawet jak podmalowałeś znajomość języka to nic nie szkodzi. W
    ogłoszeniach (a nawet podczas rozmów) poszukujący pracowników nagminnie
    koloryzują (by nie rzec zakłamują) warunki pracy i płacy. Czemu Ty nie
    miałbyś mieć prawa do tego samego?
    Jotte