PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac? › Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    From: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Date: Fri, 08 Dec 2006 16:45:30 +0100

    Icar wrote:

    > A ja życze każemu, żeby przeprowadził chociaż 1 nabór na jakieś
    > stanowisko i stanął po drugiej stronie "barykady" Od razu by
    > wiecej zrozumial. Dziwne ze nikogo nie burzy wpisywanie swoich
    > zalet.
    >
    > Takie pytania czesto padaja Moim zdaniem sa przydatne w
    > rekrutacji. Ważne jest to, że ktoś nie widzi w sobie samych
    > zalet. Jak ktos napisze, że nie ma wad to zwykle jest to pewny
    > siebie przemadrzały egoista, ktory nie uznaje krytyki i zawsze
    > wszystko robi po swojemu a innych traktuje jak głupszych od
> [...]

    A jak kutwa ma racje? Nie uznaje krytyki, u podstaw ktorej lezy
    zwykla zawisc, traktuje niektorych innych jak glupszych od siebie
    bo takimi sa a sie probuja wymadrzac w sprawach, o ktorych nie
    maja pojecia?
    Jesli miewalem konflikty jako admin to prawie nigdy z ludzmi, dla
    ktorych tak naprawde pracowalem za to czesto z ich i swoimi
    przelozonymi, ktorym sie wydawalo, ze z racji zajmowanego
    stanowiska maja racje we wszystkim co mowia.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.