PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna w P&G › Re: rozmowa kwalifikacyjna w P&G
    From: "Rozi" <r...@0...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna w P&G
    Date: Sat, 18 Feb 2006 19:17:11 +0100

    > Za lekko ponad tydzień mam rozmowę w P&G (ubiegam się o praktyki
    > wakacyjne).
    > Niestety nic nie wiem o tej rozmowie...mogę się jedynie domyślać, że co
    > najmniej w części będzie po angielsku. Czy ktoś z szanownych grupowiczów
    > mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami ? Za jakiekolwiek informacje i
    > rady będę bardzo wdzieczny.

    jest to rozmowa z kilkoma osobami z działu o który się starasz, praktycznie
    jedna rozmowa po drugiej, i wszyscy zadają te same bzdetne pytania z
    jakiegoś podręcznika HRowców w stylu jaki był twój nalepszy sukces i jak go
    osiągnąłeś, jaka największa porażka, jak zmusiłeś kogoś do zrobienia czegoś
    czego nie chciał itp. Pytania te występują na wielu aplikacjach dużych firm,
    więc możesz się spokojnie przygotować do tego. 1-2 pytania zostaną zadane po
    angielsku.