PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna w P&G › Re: rozmowa kwalifikacyjna w P&G
  • Data: 2006-02-19 19:19:07
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna w P&G
    Od: fkd <fkd@_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    studentos napisał(a):
    > 18-02-2006, na pl.praca.dyskusje, Maciek napisał(a):
    >
    > .:ciach:.
    >
    > Zainspirowała mnie trochę Twoja odpowiedź. Mam więc prośbę...gdybyś mógł mi
    > przybliżyć jak należy rozumieć wymagania co do języka. Nie dla wszystkich
    > ten poziom jest jednoznaczny...Jakiego poziomu wymagają pisząc:
    > "good command of English" ?

    fluent - a to dlatego, ze na tak maja ustawiony filt aplikacji w swoim
    systemie - mimo, ze formalne wymagania (w ogloszeniu) odnosnie
    stanowiska sa nizsze.

    Mam "a good command in English" aplikacje odrzucili jak sie potem
    dowiedzialem bo nie zaznaczylem w formularzu "fluent" :(

    Spełnilem wymagania na stanowisko "Technical Support Manager", co do
    znajomosci jezyka rowniez, ale odpadlem bo nie sklamalem w formularzu -
    a podobno w P&G zasady etyczne sa bardzo ważne ...

    No cóż ... Widocznie to nie jest firma dla mnie ...

    Pozdrawiam
    Marcin