PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna - rysowanie twarzy

  • 1. Data: 2006-01-14 19:26:08
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna - rysowanie twarzy
    Od: "Yakto" <y...@e...BEZTEGO.pl>

    Witam,
    dzisiaj na zakończenie rozmowy kwalifikacyjnej kazano mi narysować na kartce
    twarz człowieka.
    Nie wiecie co chcieli sprawdzić tym zadaniem? Co to oznacza?

    Dzięki,
    Yakto

  • 2. Data: 2006-01-14 19:43:17
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - rysowanie twarzy
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Witam,
    > dzisiaj na zakończenie rozmowy kwalifikacyjnej kazano mi narysować na kartce
    > twarz człowieka.
    > Nie wiecie co chcieli sprawdzić tym zadaniem? Co to oznacza?

    http://www.krzysiekpp.prv.pl/koch.doc

    Pewnie znow zacznie sie krucjata ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-01-14 20:02:48
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Pewnie znow zacznie sie krucjata ;)
    Chyba jednak nie ;) A co mi tam...

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2006-01-14 20:57:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jan 2006 20:26:08 +0100, "Yakto" <y...@e...BEZTEGO.pl>
    wklepał(-a):

    >Witam,
    >dzisiaj na zakończenie rozmowy kwalifikacyjnej kazano mi narysować na kartce
    >twarz człowieka.

    Trzeba było zapytać:
    - mogę narysować Pańską? :-D