PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna po angielsku › Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku - EOT
  • Data: 2003-12-30 23:52:05
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku - EOT
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a mi sie nie wydaje zeby była to pl.hum.polszczyzna,
    wiem. ale tego typu błędy strasznie bolą oczy. dlatego czasem zwracam uwagę
    (akurat padło na ciebie). a najbardziej skręca mnie jak ktoś pisze "ręta".
    też nie to żebym był fascynatem miodkowym.
    zresztąnajlepiej sobie włączyć opcję sprawdzania pisowni, pod większością
    systemów i w większości oprogramowania taka opcja istnieje

    > moglbym sie przyczepic do cytowania i twojej znajomosci netykiety, ale po
    co
    > zasmiecac grupe?
    hmm... nie lubię formalizmu. z pisze tak żeby było przejżyście, gdzie
    odpowiadam jest wcześniej po prostu cytat. i tyle. A to że ktoś się upiera
    że coś ma być pod, nad, przy jednej spacji, tabulatorze... sorki, ważniejsza
    jest dla mnie funkcjonalność niż formalizm. Jak kogoś to boli, z góry
    przepraszam

    i jwt - EOT
    > --
    > pozdr..