PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna po angielsku › Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku
  • Data: 2003-12-30 21:26:34
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Drag" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:bsrgrk$j31$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie bardzo jest gdzie, poza uczelnią i tekstami w internecie, ale dlatego
    > che sie poduczyć własnie w kierunku ewętualnej rozmowy, bo nie sadze zeby
    mi
    > zadał pytanie "jak spędziłem wakacje";)

    Ja kiedys dostalem pytanie "jaka ksiazke ostatnio czytalem i o czym byla"
    :-)
    A slowka warto pocwiczyc sobie - jak sie nie uzywa jezyka codziennie, to
    wiadomo ze czesci slowek sie zapomina.
    A rozmowa kwalifikacyjna po angielsku to sensowny test znajomosci jezyka no
    i przeprowadzjacy ma od razu dwie sprawy zalatwione.

    --
    Jacek