PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2005-11-24 08:55:23
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Cytuję "umówiłem się z moim pracodawcą na miesięczny okres wypowiedzenia,
    jednakże jakby wasza oferta spełniała moje oczekiwania, jestem gotów zrobić
    świństwo, pozatym jestem osobą bardzo lojalną".

    Co wy na to?

  • 2. Data: 2005-11-24 09:15:46
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    HERAKLES napisał(a):
> [...]
    > jednakże jakby wasza oferta spełniała moje oczekiwania, jestem gotów zrobić
    > świństwo, pozatym jestem osobą bardzo lojalną".

    Lepiej, żeby to oni mrugając porozumiewawczo, prosto z mostu albo wijąc
    się jak piskorz zaproponowali Ci świństwo. :)

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-11-24 10:04:40
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Lepiej, żeby to oni mrugając porozumiewawczo, prosto z mostu albo wijąc
    > się jak piskorz zaproponowali Ci świństwo. :)
    >
    > pozdr.
    > m.
    Koleś na rozmowie w sprawie pracy z takim czymś wyjechał na dzieńdobry jest
    spalony.

  • 4. Data: 2005-11-24 10:34:17
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    HERAKLES napisał(a):

    > Koleś na rozmowie w sprawie pracy z takim czymś wyjechał na dzieńdobry jest
    > spalony.
    ciekawe czemu? :)

  • 5. Data: 2005-11-24 15:17:34
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić
    > świństwo, pozatym jestem osobą bardzo lojalną".

    Mi wczoraj z gorszymi swinstwami wylatywali ;-)

  • 6. Data: 2005-11-24 15:55:37
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > ciekawe czemu? :)

    wlasnie czemu? jesli to nie mafijna praca ;) a np. taka co wymaga agresji
    (np. dzial zbytu) to wolalbym tego goscia od innego (przy takich samych
    kwalifikacjach).

  • 7. Data: 2005-11-24 15:57:26
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    the_foe napisał(a):

> [...]
    >

    > wlasnie czemu? jesli to nie mafijna praca ;) a np. taka co wymaga
    > agresji (np. dzial zbytu) to wolalbym tego goscia od innego (przy takich
    Albo dostawca oprogramowania Microsoft.
    O pardon, miała być nie mafijna praca.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2005-11-28 08:18:50
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    the_foe wrote:

    > wlasnie czemu? jesli to nie mafijna praca ;) a np. taka co wymaga agresji
    > (np. dzial zbytu) to wolalbym tego goscia od innego (przy takich samych
    > kwalifikacjach).

    Administrator(IT)