PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2005-06-02 11:04:30
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    Umiejętność pisania dobrych, wywierających odpowiednie wrażanie cv i listów
    motywacyjnych myslę, że opanowałem. Skąd to przeświadczenie ?? Parę razy -
    siedem czy osiem byłem proszony na rozmowy kwalifikacyjne. Na jednej z nich
    powiedziano mi, że na ofertę pracy przyszło 200 aplikacji, z czego wybrano 20,
    w tym moją. 180 konkurentów już pokonałem.. niestety na żadnej z rozmów
    kwalifikacyjnych tak dobrze mi nie poszło - pracy szukam dalej. Macie jakies
    pomysły w jaki sposób wywierać piorunujące wrażenie na rozmowach
    kwalifikacyjnych ??

  • 2. Data: 2005-06-02 11:53:48
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: p...@o...pl

    > Macie jakies
    > pomysły w jaki sposób wywierać piorunujące wrażenie na rozmowach
    > kwalifikacyjnych ??

    1000 zł w przeźroczystej kopercie. :)

  • 3. Data: 2005-06-02 13:13:45
    Od: "pit" <p...@y...com>

    [..]
    > Macie jakies
    > pomysły w jaki sposób wywierać piorunujące wrażenie na rozmowach
    > kwalifikacyjnych ??

    Im bardziej sie starasz robic piorunujace wrazenie tym gorzej na tym
    wychodzisz - moze nie jest to regula ale przemysl to.
    Najlepsze piorunujace wrazenie to takie, ktore postaje samo z siebie,
    a ty sie nad nim specjalnie nie zastanawiasz. Inaczej zamiast tego moze
    powstac wrazenie: desperacji, nachalnosci, przesadnego entuzjazmu,
    wywyzszania sie, niedostepnosci... etc.

    pzdr
    pit

  • 4. Data: 2005-06-02 14:11:35
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "pit" <p...@y...com> raczyl wyrazic swoja opinie w

> [...]
    > a ty sie nad nim specjalnie nie zastanawiasz. Inaczej zamiast tego moze
    > powstac wrazenie: desperacji, nachalnosci, przesadnego entuzjazmu,

    Heh, no cos w tym jest co piszesz.
    Nie chce byc zlosliwy, ale ile Ty odbyles rozmow?

    --
    VanVonVen

  • 5. Data: 2005-06-02 16:05:18
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Heh, no cos w tym jest co piszesz.
    > Nie chce byc zlosliwy, ale ile Ty odbyles rozmow?

    Moze nie jakos strasznie duzo, ale za to z obu stron barykady :)

    Kandydata nie zatrudnia sie dlatego ze robi piorunujace
    wrazenie, tylko dlatego ze moze przyniesc firmie wymierny zysk.
    Jedno drugiego nie wyklucza, ale to jednak nie jest calkiem
    to samo.

    Oczywiscie mowimy o normalnym zatrudnianiu, a nie zatrudnianiu
    krewnych i znajomych krolika.

    pit

  • 6. Data: 2005-06-02 18:35:01
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Macie jakies
    > pomysły w jaki sposób wywierać piorunujące wrażenie na rozmowach
    > kwalifikacyjnych ??

    Szczerosc, naturalnosc i umiejetnosci pasujace do wymagan.

    U mnie dziala. Nawet, jak sie przyznaje, ze w tej chwili nie jestem w stanie
    danego problemu rozwiazac, bo potrzebowalabym chwili czasu na zastowienie
    sie, to przyjmuja to, jako cos normalnego...

    Ale ja ogolnie mam farta, szczescie i dobry marketing poparte bardzo dobrymi
    umiejetnosciami.

    Kania