PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna? › Re: rozmowa kwalifikacyjna?
  • Data: 2006-04-25 10:45:11
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna?
    Od: Ktotek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem. Czyżbym nie odpowiedział na Twojego maila?

    Panowie - nie chcę wchodzić w wymiane zdań pomiędzy Wami ale skoro o
    kulturze - to czy opisana przeze mnie sytuacja z rozmową o pracę w
    takiej formie - czy taka propozycja nie jest już naruszeniem pewnych
    zasad kultury i dobrego obyczaju - szczególnie jak mówimy o duzej
    renomowanej firmie..., nawet jakby owa rozmowa miała przebiegać
    poprawnie - bez dalszych ciągów - co o tym sądzicie?
    Sam przeprowadziłem kilka rozmów z młodymi dziewczynami o pracę (w
    instytucji państwowej - edukacyjnej) i nie wyobrażam sobie takiego hmmm
    "zagrania" z mojej strony... Mało tego - zawsze zabiegalem, żeby to nie
    była rozmowa 1:1 - wygodniej zręczniej i bardziej obiektywnie...

    --
    pozdrawiam, Ktotek (K.P.)