PracaGrupypl.praca.dyskusjerozliczanie diet › Re: rozliczanie diet
  • Data: 2007-02-16 12:31:17
    Temat: Re: rozliczanie diet
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:er45al$ji1$1@nemesis.news.tpi.pl PK <r...@w...pl>
    pisze:

    > Firma w ktorej pracuje wprowadzila rozliczanie delegacji krajowych na
    > ogolnych zasadach. W zwiazku z tym powinnismy otrzymywac diety.
    > Niestety choc od pierwszego wyjazdu sluzbowego minal z gora miesiac nikt
    > zadnej diety na oczy nie zobaczyl, a szefowa twierdzi nie moze wyplacic
    > diet bo ksiegowosc ich nie rozliczyla itd. itp.
    > Jezdzimy po Polsce sporo i te diety uzbieraly sie na znaczna kwote.
    > I teraz pytanie - czy w jakis przepisach jest jakis termin w ktorym diety
    > maja byc wyplacowane pracownikom?
    Niedawno zaczęła obowiązywać nowelizacja rozporządzenia dotyczącego podróży
    służbowej, w której jasno określono, że na żądanie pracownika pracodawca
    obowiązany jest wypłacić zaliczkę na poczet kosztów podróży oraz że
    rozliczenie musi nastąpić w ciągu 2 tygodni po zakończeniu podróży.
    Nie mam tego teraz pod ręką, ale łatwo znajdziesz.
    Z tym, że prawo nie działa wstecz...

    --
    Jotte