PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozłąkowe

  • 1. Data: 2005-12-06 11:47:03
    Temat: rozłąkowe
    Od: "Syla" <s...@x...pl>

    Na jakiej podstawie prawnej wypłacane jest rozłąkowe.
    Mój mąż 2 razy w roku wyjeżdża na 6 tyg na delegację do Niemiec, ale jeszcze
    nigdy nie wypłacano mu tego rozłąkowego. Należy się ono "z urzędu", czy
    trzeba samemu się o nie upomnieć

  • 2. Data: 2005-12-06 12:22:00
    Temat: Re: rozłąkowe
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    Fajnie by było jakby za każdą tego typu akcję płacili "rozłąkowe" :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-06 12:23:36
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Syla porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > nigdy nie wypłacano mu tego rozłąkowego. Należy się ono "z urzędu", czy
    O rozlakowym to nic nie wiem, ale delegacje powinien miec wyplacona (i
    to chyba nawet przed wylotem). Jesli chodzi o Niemcy, to w przypadku
    jesli pracodawca zapewnia mu zakwaterowanie, to delegacja wynosi
    ~44euro/dobe

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-12-06 14:05:58
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Syla napisał(a):
> [...]
    > nigdy nie wypłacano mu tego rozłąkowego. Należy się ono "z urzędu", czy

    A wystarczyło wpisać w google "rozłąkowe" i sprawa byłaby jasna - na
    pierwszym miejscu mamy to http://tinyurl.com/ct6u8 i już wiemy, że nie
    należy się z urzędu, a jeśli nie ma go zapisanego w układzie zbiorowym
    pracy, regulaminie wynagradzania bądź umowie o pracę, to upominanie nic
    nie da, bo po prostu się nie należy.

    Z tego, co kojarzę, to rozłąkowe wypłaca teraz wojsko - w przypadku
    długich wyjazdów (chyba przekraczających 3 miesiące, ale głowy nie dam),
    oraz niektóre firmy międzynarodowe, ale też w przypadku menedżrów
    oddelegowywanych do kierowania jakąś placówką gdzieś-tam, a więc raczej
    na dłużej niz 6 tygodni.

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka