PracaGrupypl.praca.dyskusjerezygnacja ze stażu - zasady › Re: rezygnacja ze stażu - zasady
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rezygnacja ze stażu - zasady
    Date: Sat, 15 Oct 2005 18:36:31 +0200

    Użytkownik "ktosik" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:diqot2$4j8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > no chodzilo mi o stypendium ale trudno to tak nazwac bo wyglada jak
    > zasilek dla ubogiego :) o zwolnienie sie nie martwie tylko nie wiem
    > wlasnie czy musze miec ksiazeczke zdrowia czy na jakiejs innej
    podstwaie

    Księżeczkę zdrowia to wyda ci pracodawca nowy, a od urzędu co najwyżej
    dostaniesz zaświadczenie o tym, że jesteś bezrobotnym - i z tym do
    lekarza.

    > wyda mi lekarz zwolnienie do UP. po stazu nie chce nie bo ide do pracy

    Zwolnienie na L4 musi być chyba.

    > tylko chce zeby mi wyplacili stypendium za przepracowany miesiac.

    imo, nawet jak nie przepracujesz miesiąca to oni wypłacą ci za to co
    przepracowałeś proporcjonalnie.

    Pamiętaj, że jak podejmniesz pracę normalnie to musisz wyrejestrować się
    z UP (nie rób tego jeżeli będziesz oficjalnie na zwolnieniu - bo jak
    jesteś chory to nie możesz przecież pracować).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --