PracaGrupypl.praca.dyskusjerezygnacja z pracy a zapłata za szkolenie › Re: rezygnacja z pracy a zapłata za szkolenie
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rezygnacja z pracy a zapłata za szkolenie
    Date: Sun, 18 Feb 2007 23:21:27 +0100

    Pięknego dnia Sun, 18 Feb 2007 21:50:19 +0000 (UTC), "Dawid "
    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> zakodował:

    >Mam w związku z tym pytanie czy obowiązuje mnie to zastrzeżenie w przypadku
    >gdy piersza umowa jest próbna na trzy miesiące?
    >Czy poprostu po 3 miesiącach mogę bez problemu zrezygnować z pracy,
    >korzystając z wygaśnięcia umowy i nie podpisać kolejnej.

    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i
    Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i
    warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego
    dorosłych:

    § 6. 1. Zakład pracy zawiera z pracownikiem, o którym mowa w § 4 ust.
    1, umowę określającą wzajemne prawa i obowiązki stron.

    2. Pracownik, który otrzymał od zakładu pracy świadczenia, o których
    mowa w § 4, i w trakcie nauki lub po jej ukończeniu w terminie
    określonym w umowie, nie dłuższym niż 3 lata:

    1) rozwiąże stosunek pracy za wypowiedzeniem,

    2) z którym zakład rozwiąże stosunek pracy bez wypowiedzenia z jego
    winy,

    3) którego stosunek pracy wygaśnie wskutek porzucenia pracy

    jest obowiązany do zwrotu kosztów poniesionych przez zakład pracy na
    jego naukę w wysokości proporcjonalnej do czasu pracy po ukończeniu
    nauki lub czasu pracy w czasie nauki, chyba że zakład pracy odstąpi od
    żądania zwrotu kosztów w części lub w całości.

    Zatem jeżeli umowa ulegnie rozwiązaniu albo wypowie Ci pracodawca to
    nie masz obowiązku zwracać kosztów skzolenia
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded