PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja w PwC

  • 1. Data: 2006-02-10 13:24:11
    Temat: rekrutacja w PwC
    Od: "Bold" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Mam pytanie odnosnie testu z angielskiego podczas rekrutacji do PwC. Czy
    ktoś z szanownych grupowiczów mógłby podzielić się wrażeniami z takiego
    testu? Zależy mi szczególnie na sposobie oceniania...Czy jesli aplikuję na
    praktyki do grupy zajmującej sie analizą bezpieczeństwa systemów
    informatycznych, to czy parę błędów w wypracowaniu odrazu mnie
    dyskwalifikuje?
    Z góry dzięki za WSZELKIE informacje.

  • 2. Data: 2006-02-10 18:55:14
    Temat: Re: rekrutacja w PwC
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bold" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktyki do grupy zajmującej sie analizą bezpieczeństwa systemów
    > informatycznych, to czy parę błędów w wypracowaniu odrazu mnie

    Ja zdawalem i zdalem, ale nie jest to rzecz prosta. Znajomy jest duzo lepszy
    ode mnie z angielskiego, a niestety nie udalo mu sie. Pewnie dlatego ze
    testy przeszedl delikatnie nad progiem. Jesli moge dac jakiegos hinta to
    przy wyborze tematu liczy sie nie to jak, ale co piszesz ( ja pisalem o
    ekonomii, mimo ze temat byl z tym nie do konca zwiazany). Nie pisz o
    zwierzakach, czy o tym jak sie czujesz. Zachacz o powazne tematy, zreszta
    mowia o tym na wstepie przed testem. Wielu ludzi pisze na oklepane tematy
    "zdrowia, mody i urody". Pozatym, zostawiaja po prostu te osoby, ktore
    wydaja im sie interesujace, nie ma tzw. progow.

    pozdrawiam

    M.

  • 3. Data: 2006-02-10 20:51:25
    Od: "bublik" <b...@f...com>

> [...]
    > praktyki do grupy zajmującej sie analizą bezpieczeństwa systemów
    > informatycznych, to czy parę błędów w wypracowaniu odrazu mnie

    Moj znajomy aplikowal sie na podobne stanowisko w Deloitte. To nie PwC, ale
    obie firmy maja zblizone metody selekcji no i prawie, ze te same formularze
    testowe :)
    Test z angielskiego jest jednym z etapow procesu rekrutacyjnego i jesli
    jestes w stanie nawiazac rozmowe w jezyku angielskim to powinienes uzyskac
    zadowalajacy wynik. Druga sprawa, ze znajomy zanim przystapil do testu
    uslyszal, ze tak naprawde te testy sa wymogiem formalnym i tylko w
    nieznacznym stopniu wplywaja na decyzje o zatrudnieniu. Jesli ktorys z
    testow jest naprawde wazny, to test analitycznego myslenia.
    Znajomy prace dostal, z angielskiego wypadl srednio (55%)

    .

  • 4. Data: 2006-02-10 23:00:00
    Od: "Bold" <s...@W...gazeta.pl>

    Dzięki za info!
    Jakbyś mógł jeszcze parę słów o formie tego testu ... Na stronie PwC widzę,
    ze taki test składa się jedynie z 'writingów' ? Czy tak jest naprawde? Czy
    to tylko takie dziwne przykłady na stronie??
    Z góry dzieki :)

  • 5. Data: 2006-02-11 20:06:16
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Bold" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze taki test składa się jedynie z 'writingów' ? Czy tak jest naprawde? Czy
    > to tylko takie dziwne przykłady na stronie??

    Znajomy mowil, ze wypelnial test (uzupelnic brakujace wyrazy) oraz tlumaczyl
    na angielski kilka zdan.
    Czesc testowa byla naobszerniejsza, zdan natomiast bylo kilka.

    .

  • 6. Data: 2009-06-04 13:01:18
    Od: "mateusz_85" <matt.trojanowski@WYTNIJ_TOgmail.com>

    nie wiem jak to wyglada w PWC, ale w EY testy z angielskiego polegaja na tym, ze
    dostajesz to przeczytania tekst po angielsku + pytania do niego. Do każdego pytania
    sa odpowiedzi A,B, C, D. Typowy test na rozumienie tekstu czytanego.