PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestracja w UP absolwenta › Re: rejestracja w UP absolwenta
  • Date: Tue, 16 Aug 2005 10:54:35 +0200
    From: MariuszR <mariuszr.post@pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rejestracja w UP absolwenta

    FRANCO wrote:
    > "Zaświadczenie z urzędu gminy dotyczące posiadania (lub nieposiadania)
    > ziemi" - hnm, czyli kazdy musi takie zaswiadczenie przyniesc? Interesujace
    > :-) bo zakladam, ze wiekszosc osob po studiach ktore nie maja pracy, ziemii
    > raczej nie posiada.
    >
    > a jeszcze jedno - moge np. miesiac po rejestracji, przyjsc sie
    > wyrejestrowac, nie podajac powodu, albo np. mowiac, ze ktos obiecal mi prace
    > za kilka dni?
    > w takej sytuacji, przez miesiac nie musialbym sie pewnie meldowac, bo pewnie
> [...]

    Zaświadczenia żadnego nie wołali, tylko spytali czy nie posiadam.
    A wyrejestrować się możesz, tylko po co? Jak znajdzies zprace to
    pójdziesz z umową i się wyrejestrujesz, to samo się tyczy wszelkich umów
    o dzieło lub zlecenie, też musisz się wyrejestrować.
    A zarejestrowanie w UP ma swoje plusy bo możesz się gdzieś załapać na
    staż lub w ramach jakiegoś innego programu z UP.

    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG 966498