PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdp: rejestracja UK czyli jak założyć firmę (w polsce?) ;) › Re: rejestracja UK czyli jak założyć firmę (w polsce?) ;)
  • Data: 2006-09-04 13:28:46
    Temat: Re: rejestracja UK czyli jak założyć firmę (w polsce?) ;)
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sky <s...@o...pl> wrote:
> [...]

    jak to sobie wyobrażasz - mieszkając w Polsce podlegać pod angielskie
    przepisy podatkowe?

    ... no i jeszcze pozostaje przekonanie polskiego fiskusa, że osiągnięte
    dochody nie podlegają opodatkowaniu w Polsce. Ciekawe jak to sobie
    wyobrażasz ?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.