PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o wynagrodznie zadawane podczas rozmowy kwalifikacyjnej

  • 11. Data: 2004-01-27 13:34:47
    Temat: Re: pytanie o wynagrodznie zadawane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "mangha" <m...@c...pl>

    Użytkownik "Zuzanna" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:bv5p58$6f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Gluestick"
    >
    > ja mam nieco inne pytanie, ale związane z wątkiem. Jeśli w ogłoszeniu
    > jest napisane, żeby wysłać cv i list motywacyjny i żeby koniecznie podać
    > oczekiwaną wysokość wynagrodzenia, to gdzie należy umieścić tą sumę?
    > Jako dodatkową informację w cv? Czy może w liście motywacyjnym?

    W liście, gdzieś pod koniec.
    A mi się marzy sytuacja, że propozycje zarobków będą podawane w
    ogłoszeniach :)

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.

  • 12. Data: 2004-01-27 13:41:41
    Od: "Zuzanna" <z...@W...pl>

    Użytkownik "mangha"
    > W liście, gdzieś pod koniec.

    wielkie dzięki :)

    > A mi się marzy sytuacja, że propozycje zarobków będą podawane w
    > ogłoszeniach :)

    no przecież są: "Dam pracę, odważnym, atrakcyjnym dziewczynom. Zarobki
    od 2 tyś. tygodniowo" ;)))

    Zuza

  • 13. Data: 2004-01-27 18:56:16
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Zuzanna wrote:

> [...]
    > oczekiwaną wysokość wynagrodzenia, to gdzie należy umieścić tą sumę?
    > Jako dodatkową informację w cv? Czy może w liście motywacyjnym?

    1. Mnie się zdaje, że napewno nie w CV, a prędzej w liście motywacyjnym.

    2. Pytanie o zarobki w ogłoszeniu o pracę to obciach. Zazwyczaj w
    ogłoszeniu jest za mało informacji pozwalających sobie wyrobić zdanie o
    tym, ile sobie należy zarzyczyć za pracę na danym stanowisku z danym
    zakresem obowiązków. Zauważyłem, że firmy oczekujące okreslenia
    oczekiwanych zarobków w aplikacji o pracę zazwyczaj są firmami krzakami.
    Tak czy inaczej uważam, że ten warunek brzmi głupio w ogłoszeniu z
    ofertą pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 14. Data: 2004-01-29 10:50:31
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Piotr Hosowicz wrote:

    > (...) zarzyczyć za pracę na danym stanowisku (...)

    Zaczynam się martiwć o swoją ortografię. ZaŻyczyć, a nie tak jak
    napisałem. Przepraszam.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz