PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › Re: pytanie.. o porade
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie.. o porade
    Date: Fri, 07 Apr 2006 01:43:29 +0200

    > jasne, ale mnie nie interesuje to.. rzygam czeskim i wcale nie jest
    > fajny.. jakbys dostawal codziennie polecenia po czesku to bys mnie
    > zrozumial..
    >
    > mnie interesuje informatyka, nie po to koncze studia z informatyki zebym
    > byl tlumaczem.. wiem ze u nas taka moda, ze np. nawigator jest
    > przedstawicielem handlowym, ale mnie to nie kreci..

    Widzisz, ja ci nie podpowiadałem w którą stronę przeciągnąć rozmowę, tylko
    co najwyżej w jaki sposób rozmawiać.
    Co więcej, w mojej podpowiedzi było tak dużo szyderstwa że kumaty szef by
    szybko zaskoczył o czym mówisz w ten sposób. albo rybki albo akwarium, jak
    mówi staroeskimoskie porzekadło.
    I powazniej - jak chcesz przeczekać tylko do obrony a później powiedzieć
    papa, to lepiej siedzieć cicho. Ale jeżeli wiażesz dłuższe nadzieje...

    Generalnie, to udowodnij pracodawcy że wykonywanie pracy dodatkowej wyraźnie
    wiąże się ze spadkiem twojej wydajności we właściwym obszarze jakim jest
    informatyka. Że tam potrzebujesz rozwoju.
    Nie stawiaj wszystkiego na jedną karte, bo to może się tobie odbić... kopem.
    raczej dialog i współpraca. współpraca, ale nie nawał nadmiarowej pracy
    która koliduje z twoimi obowiązkami
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---