PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o Umowe o dzieło › Re: pytanie o Umowe o dzieło
  • Data: 2002-08-07 19:19:06
    Temat: Re: pytanie o Umowe o dzieło
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Mac wrote:

    > Mam oferte pracy jako ankieter i pracodawca powiedział , że to jest
    > na okres wakacji więc będzie umowa o dzieło....
    > nie rozumiem dlaczego nie moze byc umowa zlecenie....

    A ja nie rozumiem, dlaczego Ci zależy na umowie zlecenie, skoro "o
    dzieło" jest dla Ciebie IMO w przypadku ankiet korzystniejsza.

    Jeżeli nie wykonasz np. 1000 ankiet, na które zawarto umowę, a 100 to i
    tak wynagrodzenie za wykonaną część dzieła Ci się należy.

    Ponieważ ankiety nei są przedmiotem prawa autorskiego, koszty uzyskania
    pzrychodu nie będą 50%, jak ktoś może Ci wmawiać.

    Jemu zależy na umowie o dzieło, ponieważ łatwiej mu wyegzekwować jakoś
    dzieła, jeśli nie będzie odpowiadało specyfikacji z umowy, moze
    odrzucić.

    Pozdrawiam
    Krzysztof