PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie do informatyków i "informatyków" › Re: pytanie do informatyków i "informatyków"
    From: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie do informatyków i "informatyków"
    Date: Wed, 21 Aug 2002 15:52:44 +0200

    Lamerski OE w wiadomości news:3b43.000005fb.3d6388a6@newsgate.onet.pl,
    pokazał że t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Mój obecny zawód jest związany z komputerem ale moge o sobie
    > powiedzieć, ze jestem operatorem komputera czy operatorem takich a
    > takich programów użytkowych. Nie uważm sie za informatyka,a raczej
    > chciałbym poszerzyć swoje wiadomości i umiejetności z tej dziedziny.
    Tez pracuje przy komputerkach, nie uwazam sie za infromatyka tylko ze tak
    zalezy jeszcze co rozumiec pod pojeciem informatyk ??

    > Nie ukrywam,że chciałbym mieć prace ambitniejszą bardzij platną,
    > bardzij szanowaną, pewniejszą.
    > wszędzi mówi się, że informatyk ma przyszłosć w UE a "my" idziemy do
    No wlasnie, kto to jest inforamtyk? czlowiek z wyksztalceniem wyzszym
    infromatycznym, czy tez lapie sie na to pojecie praktyk z wyksztalceniem
    innym ale pracujacy od x lat na stanowiskach i przy zagadnieniach ktore
    uwaza sie za informatyczne.

    > Unii i że tam jest zapotrzebowanie w tej branży. Dlatego też jest
    > bardzo dużo różnych kursów,studiów podyplomowych trwających po dwa,
    > trzy semestry za za od 1500 do 2000 zł za semestr.
    Jezeli myslimy o roznego rodzaju studiach podyplomowych realizowanych przez
    "dziwne" prywant lub mniej prywatne szkoly to pomylka. Jezeli juz tak bardzi
    ci zalezy na wyksztalceniu informatycznym to studia na porzadnej
    politechnice albo uniwersytecie.

    > Co ktoś taki jak ja ma robić?
    > Czy jest sens wydawać pieniądze i czas na takie kursy i studia, czy
    > po prostu są to kursy dla naiwnych, jakie ma się szanse w przyszłości
    Uczyc sie, uczyc sie , uczyc sie. wybrac sobie specjalizacje jedna (nie
    porzucajac pobocznych tematow) i starac sie jak najwiecej z niej nauczyc,
    dowiedziec. jezeli chodzi o potwierdzenie tego papierami to certyfikaty
    zawodowe, ewentualnie jakies dobre studia w kierunku.

    > na znalezienie pracy w tym zawodzie nawet nie wysoko jako super
    > profesjonalista programista,ale powiedzmy ktoś kto zajmuje się bazami
    > danych.

    Oczywiscie to tylko moja opinia subiektywna i z checia dowiem sie co mysla o
    tym inni.

    --
    Tomasz Onyszko - t...@f...net.pl
    http://www.winsecurity.pl;