PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie do GC › Re: pytanie do GC
  • Data: 2002-04-30 19:46:19
    Temat: Re: pytanie do GC
    Od: "Beny" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message
    news:aak11v$bi966$1@ID-45806.news.dfncis.de...
    > Chyba zartujesz,
    > jak mozesz tak dlugo wytrzymac bez zony???
    >
    > Przeciez to ona powinna do Ciebie przyjezdzac
    > i wtedy moze sie u Ciebie zameldowac!!!
    >
    > Przeciez w ten sposob darujesz
    > panstwu niemieckiemu kupe szmalu!!!!!!!!(chyba masz zu duzo :-)
    >
    > posdrofka
    > Thomas, Hamburg

    :))))

    Fe, fe, fe
    Ladnie to tak namawiac kolege do calkiem polskich obyczajow kombinowania :)

    Stary zalatwiaj zonie wize na 3 miesiace (nie sama w konsulacie w Polsce to
    zalatwi)
    Niech ci poda przez znajomych paszport, zalatw jej wize na 5 lat (jak to dla
    GC), a potem
    podjedzie do ciebie na dluzszy weeken i sprawa do zalatwienia w ciagu 1,5
    godz w twoim ratuszu (Rathause).

    Prawda jest ze moja siedziala w poczekalni, ale zameldowali mi ja tylko za
    okazaniem paszportu - Zufall :) czy cus ?

    Pozdr.
    Beny