PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pytanie] cudze ogloszenie - gdzie wrzucic?

  • 1. Data: 2005-06-03 06:26:59
    Temat: [pytanie] cudze ogloszenie - gdzie wrzucic?
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Witam,
    zalozmy, że znalazlam wlasnie ogloszenie, ktorym byc moze ktos tu bedzie
    zainteresowany. Nie mam z przedmiotowa firmą absolutnie nic wspolnego,
    po prostu znalazlam je na sieci (i nic nie bede miala z przekazania go
    dalej).

    Pytanie na przyszlosc:
    Czy mozna wrzucac tutaj, czy lepiej na alt.pl.praca.oferowana?
    W sumie to nie jest _moje_ ogloszenie, i nie do konca wiem, czy powinnam
    to robić, tzn. przekazywac je dalej; czy firma by chciala - no ale
    przeciez IMHO logiczne, ze powinno dotrzec do jak najwiekszej liczby
    osob, nie?...
    Pomożecie w rozwiązaniu tej kwestii :-), czy lepiej zwrócić się do tej
    spolki i zapytac, czy chcieliby pomocy ;-)?

    --
    [Pozdrawiam ciepło, ]
    [Magda ]

  • 2. Data: 2005-06-03 07:09:06
    Temat: Re: [pytanie] cudze ogloszenie - gdzie wrzucic?
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    'madzik' napisał(a):

    [wszystko ciach]

    Co za zaangazowanie, zwlaszcza, ze bezinteresowne.
    Szacuneczek.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 3. Data: 2005-06-03 08:15:48
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    czarny:

    > Co za zaangazowanie, zwlaszcza, ze bezinteresowne.
    > Szacuneczek.

    Czy ja się w tym słusznie, czy niesłusznie doszukuję w tym ironii? :-)

    Jeśli niesłusznie, to poproszę o pomoc w odpowiedzi na postawione tam
    pytania :-).

    A jeśli słusznie ;-):
    Spółka szuka osób (dla klienta), które mają pracować na terenie m.in.
    Polski. Ogłoszenie ukazało się w Szwecji, nie wiem, czy umieścili jakieś
    w polskich mediach. Wiem o nim, bo sama szukam pracy, najchętniej w
    obszarze polskiego języka, ale nie na terenie Polski (więc ogłoszony
    wakat sam w sobie mnie nie interesuje).
    Śledzę tę grupę od dość długiego czasu i stąd wynika moje pytanie i chęć
    puszczenia linka do ogłoszenia. Ale nie wiem, na którą grupę najlepiej.
    Dodatkowo nie chciałabym być obciążana "winą" za wrzucenie kontaktu,
    jeśli coś pójdzie nie tak (nie wiem, kim jest klient tego biura - choć
    przy _odrobinie_ zaangażowania można sprawdzić, dla jakiej firmy szukają
    pracowników, myślę, że to duży i solidny partner).

    Ciągnę ten (lekko-offtopiczny?) wątek, bo czasem coś się pokazuje w
    tutejszych ofertach, co mogłoby być potencjalnie interesujące - więc raz
    na jakiś czas mogłabym coś podrzucić (myślę, ze nie częściej niż raz-dwa
    razy na miesiąc). I _nie_ chodzi o dziękowanie ;-).

  • 4. Data: 2005-06-03 09:57:25
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    'madzik' napisał(a):

    > Czy ja się w tym słusznie, czy niesłusznie doszukuję w tym ironii? :-)

    Niesłusznie. Gdyby miało być z nutą ironii, napisałbym mniej subtelnie.
    Co do odpowiedzi to nie wiem, korzystam z tej grupy od niedawna.
    Nie chciałbym walnąć gafy.

  • 5. Data: 2005-06-03 12:37:17
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "'madzik'" <m...@g...niet.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie to nie jest _moje_ ogloszenie, i nie do konca wiem, czy powinnam
    > to robić, tzn. przekazywac je dalej;

    Nic nie rób jeżeli nikt ci za to nie zapłaci.
    Z mojego doświadczenia wiem, że nie ma nic gorszego jak uszczęśliwianie
    ludzi na siłe.
    Jeżeli firmie będzie zależeć to znajdzie miejsca, gdzie danie ogłoszenia
    będzie skuteczne i jeżeli szukającym będzie zależeć to też je znajdą tam,
    gdzie i ty znalazłaś.

    vertret

  • 6. Data: 2005-06-03 13:00:49
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś ('madzik', a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Czy mozna wrzucac tutaj, czy lepiej na alt.pl.praca.oferowana?

    Pomysł podania dalej bardzo dobry, ale...
> [...]
    > to robić, tzn. przekazywac je dalej; czy firma by chciala - no ale
    > przeciez IMHO logiczne, ze powinno dotrzec do jak najwiekszej liczby

    Właśnie niekoniecznie. Jeśli firma umieściła ogłoszenie tam, gdzie je
    umieściła świadomie, to może nie chciała trafić do jak najszerszego
    grona, ale do gron specyficznego. Puszczenie dalej może spowodować zalew
    firmy niepożądanymi ofertami...

    > Pomożecie w rozwiązaniu tej kwestii :-), czy lepiej zwrócić się do tej
    > spolki i zapytac, czy chcieliby pomocy ;-)?

    Chyba tak właśnie bym zrobiła. W ten sposób a nuż upieczesz dwie
    pieczenie na jednym ogniu. Kontakt już będzie nawiązany i mogą Cię
    zapamiętać na wypadek zapotrzebowania na osobę taką jak Ty! :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 7. Data: 2005-06-03 14:26:29
    Temat: dzięki, było: Re: [pytanie] cudze ogloszenie - gdzie wrzucic?
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Mo:

> [...]
    > umieściła świadomie, to może nie chciała trafić do jak najszerszego
    > grona, ale do gron specyficznego. Puszczenie dalej może spowodować zalew

    Specyficznego grona konsultantów finansowych w branży
    bankowo-ubezpieczeniowej ;-).

    Ale łapię.
    W sumie, w wymaganiach jest (domyślnie => język ogłoszenia) znajomość
    szwedzkiego, więc Polacy (czy osoby z trzech innych krajów, których ono
    dotyczy), który znają ten język, jak chwilę poguglują, to je odnajdą.

    > Chyba tak właśnie bym zrobiła.

    Dzięki za analizę :-).

    (chociaż sprzedaż to nie moja działka... ;-) )

  • 8. Data: 2005-06-04 09:13:53
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

> [...]
    > na jakiś czas mogłabym coś podrzucić (myślę, ze nie częściej niż raz-dwa
    > razy na miesiąc). I _nie_ chodzi o dziękowanie ;-).

    a ja mysle, ze pracodawca moglby byc niezadowolony. Miejsce ukazania sie
    ogloszenia jest czesto selekcja zgloszen, w niektorych przypadkach jest to
    bardzo dobra selekcja. I gdyby np. z pewnego czasopisma, gdzie ukazuja sie
    oferty dotyczace pracy w pewnej okreslonej branzy, dla wielu mlodych ludzi
    bardzo atrakcyjnej (czesto umieszczane tylko tam) przepisac to do Wyborczej,
    to te firmy by dostawaly po kilkaset aplikacji od ludzi marzacych o pracy w
    tej branzy i majacych jakies falszywe wyobrazenia o sobie nie podparte
    rzeczywistym zainteresowaniem, zupelnie nie wiedzacych, gdzie sobie branza
    szuka pracownikow na co dzien i plotkuje.

    I.