PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-26 14:28:27
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: Piotr <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > a wczoraj to było łatwo ???

    Jeszcze z 10 lat temu średnie wykształcenie coś znaczyło i taka osoba
    miała szansę znaleźć pracę w której mogła zdobywać dalsze doświadczenie.
    Inną sprawą jest to że kiedyś poziom kształcenia był znacznie lepszy,
    absolwent dobrego technikum sprzed kilkunastu lat moim zdaniem w niczym
    nie ustępuje dzisiejszemu licencjatowi.

    > wiecznie dookoła słysze gderanie ze dziś jest trudno a kiedyś to było
    > łatwo gdzie tymczasem zawsze było i trudno i łatwo

    Bywało gorzej niż teraz a ludzie jakoś dawali sobie radę. Nie
    zamierzałem gderać tylko zwrócić uwagę na to że warunki się zmieniają i
    jeśli ktoś poprzestanie wyłącznie na średnim wykształceniu to ma dużą
    szansę obudzić się "z ręką w nocniku".

    pozdrawiam
    Piotr