PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyjac oferte???? › Re: przyjac oferte????
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyjac oferte????
    Date: Tue, 8 Jul 2003 15:48:44 +0200

    Użytkownik "Marcin Noworolski" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:beegja$bnu$1@inews.gazeta.pl...
    > Sluchajcie mam takie pytanie, pracuje aktualnie w zakladach przemyslowych
    > malopolsce jako technik przy linii, mam mozliwosc przeniesienia sie do
    > torunia gdzie proponuja mi 2200 brutto - to jakies 1400 na reke. myslicie
    ze
    > to dobra propozycja? to wiecej niz zarabiam teraz, ale chyba jak na torun
    nie
    > najlepiej. mam 12 lat stazu i dobre referencje. dzieki za porady

    Nie radzę, jest niestabilna sytuacja na rynku pracy. To może być
    zapotrzebowanie na Ciebie przez kilka miesięcy. Ja coś takiego zrobiłem,
    miałem dobrą pracę w rodzinnej atmosferze, zarabiałem 3 tys na rękę, ale się
    wypaliłem i chciałem iść dalej.
    Dostałem 1,2 tys wiecej, kupę obowiązków i roboty, było ciężko (ale byłem
    "ważny"). I sruuu, firma zwinęła skrzydła, nie mam pracy od roku i nikt
    nawet mi nie zaproponuje pracy za 1,5 tys.To co więcej zarobiłem (i jeszcze
    trochę) wydałem na kawalerkę w centrum W-wy, trochę się nauczyłem, ale
    nikogo to nie interesuje. Przemyśl to.
    Pozd.