PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyjac oferte???? › Re: przyjac oferte????
    From: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyjac oferte????
    Date: Tue, 8 Jul 2003 18:33:36 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@xy138.internetdsl.tpnet.pl

    "Marcin Noworolski" <g...@N...gazeta.pl> napisał(a) tak:
    > Sluchajcie mam takie pytanie, pracuje aktualnie w zakladach
    przemyslowych w
    > malopolsce jako technik przy linii, mam mozliwosc przeniesienia sie do
    > torunia gdzie proponuja mi 2200 brutto - to jakies 1400 na reke.
    myslicie ze
    > to dobra propozycja? to wiecej niz zarabiam teraz, ale chyba jak na
    torun nie
    > najlepiej. mam 12 lat stazu i dobre referencje. dzieki za porady

    masz pewnie duże doświadczenie i kwalifikacje, i nie tak mało dają?
    powinieneś od 3000 brutto rozmawiać.
    wiem jaka sytuacja na rynku, ale czy warto się dlatego przenosić? według
    mnie nie warto. nie wiem jaką masz teraz pensję, ale jeśli różnica nie
    jest większa niz 500 zł to chyba nie warto. Torun może tańszy niż Kraków,
    ale nie aż tak.
    ja też mam koło 12 lat stażu; 4 lata temu w poprzedniej firmie zażyczyłem
    sobie na początek 1500 netto. po 3 miesiącach podniosłem swoje wymagania
    do 2000 netto - i dostałem, bo gotów byłem odejść, jeśli mi nie dadza,
    wiem, że zrobiłem dużo pzez te 3 miechy i byłem potrzebny. i tak nieśmiało
    co pewien czas (ok. 1 raz w roku) się upominałem, gdy czułem, że odwaliłem
    kawał dobrej roboty. oczywiście podwyżki już nie tak znaczące, koło 200
    zł, nie uwzględniając oczywiscie jakichś grupowych podwyżek czy
    waloryzacji. premie były tylko okazyjne. ale firma niestety przestała byc
    wydolna i trzeba było się pożegnać. cóz, teraz nie mam tak dobrze.

    Jerzy