PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyjac oferte???? › Re: przyjac oferte????
    From: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyjac oferte????
    Date: Tue, 8 Jul 2003 17:14:59 +0200

    Użytkownik "Marcin Noworolski" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:beegja$bnu$1@inews.gazeta.pl...
    > Sluchajcie mam takie pytanie, pracuje aktualnie w zakladach przemyslowych
    > malopolsce jako technik przy linii, mam mozliwosc przeniesienia sie do
    > torunia gdzie proponuja mi 2200 brutto - to jakies 1400 na reke. myslicie
    ze
    > to dobra propozycja? to wiecej niz zarabiam teraz, ale chyba jak na torun
    nie
    > najlepiej. mam 12 lat stazu i dobre referencje. dzieki za porady
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Jeśli z całą rodziną, i zdołasz wynająć swoje mieszkanie, by mieć na
    wynajęcie innego w Toruniu, lub tez sprzedasz tam i kupisz w Toruniu, to
    można się zastanowić. Jeśłi jednak miałbys na utrzymaniu 2 mieszkania - ty w
    Toruniu w wynajętym, żona z dziećmi na starym, to nie wyżyjesz za te
    pieniądze. chyba że wynajmiesz jakis tani pokój. Ale czy to warto?

    1400 na rękę to nie są gigantyczne pieniądze. Utrzymywałem się przez jakis
    czas sam w Poznaniu za 1700, wynjamując za 400 zł pokój. I wcale nie
    narzekałem na nadmiar gotówki.