PracaGrupypl.praca.dyskusje › przez GG z dyrektorem HR

  • 21. Data: 2004-12-19 23:26:12
    Temat: Re: przez GG z dyrektorem HR
    Od: Piotrek <p...@a...klub.chip.pl>

    ja pier---- niektorzy maja mozliwosci i nie korzystaja.
    to nie fair.

  • 22. Data: 2004-12-20 11:58:35
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Piotrek [Mon, 20 Dec 2004 00:26:12 +0100]:

    > ja pier---- niektorzy maja mozliwosci i nie korzystaja.
    > to nie fair.

    Dlaczego?

    Kira

  • 23. Data: 2004-12-20 21:13:42
    Od: "Oliwia" <o...@w...pl>

    Kira- czy to pytanie do Piotrka czy do mnie?
    Pozwole sobie skomentować wiadomość od Piotrka: albo nie przeczytał
    wszystkiego albo nic nie kuma. Gdyby wybór był taki prosty nie było by mnie
    tutaj tylko w pracy.
    pozdrawiam

    czekam na wasze podpowiedzi (rozsądniejsze niz ja pier.....)

  • 24. Data: 2004-12-20 23:04:00
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-19, Oliwia <o...@w...pl> wrote:
    > W ogłoszeniu było: "częste wyjazdy służbowe" na co jestem w 100%
    > zdecydowana, ale na rozmowie wyszło że chodzi o przeniesienie się do róznych
    > miast po kilka miesięcy, a na taką tułaczkę się nie zdecyduję z rodziną!
    To co to za praca? Pierwsze co mi przyszło na myśl, to sprzedaż reklam
    dla PF, PKT lub czgoś w tym rodzaju, ale ten dyrektor HR mi coś nie
    pasuje...

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Documentation is like sex: When it is good, it is very, very, good.
    And when it is bad, it is better than nothing.

  • 25. Data: 2004-12-20 23:13:13
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Mi tez na mysl przyszlo Eniro.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 26. Data: 2004-12-21 09:25:08
    Od: "Oliwia" <o...@w...pl>

    mogę powiedziec tylko że związane z IT. Ale prosze, nie zgadujcie głośno,
    nie o to mi chodziło. Lepiej powiedzcie co powiedzieć HRowi, któremu
    odmówiłam współpracy, a teraz chce sie dowiedzieć jak mogę podnieść swoje
    kwalifikacje aby w przyszłośći ta firma mnie chciała.
    pozdrawiam

  • 27. Data: 2004-12-21 09:28:53
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Oliwia [Mon, 20 Dec 2004 22:13:42 +0100]:

    > Kira- czy to pytanie do Piotrka czy do mnie?

    Do Piotrka.

    Kira

  • 28. Data: 2004-12-21 09:53:11
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Oliwia napisala:

    > Ciężko jest mi zdecydować się na kontakt z nim, bo udowodnił że potrafi być
    > niemiły, gdy zrezygnowałam z tej pracy. Był poprostu zły!, mówił
    > podniesionym głosem, krótko i dowidzenia.
    > oj,oj
    >
    > ?????

    bo z jego puntku widzenia to wygladalo, jakbys mu niepotrzebnie gitare
    zawracala.
    Przychodzi taka jedna, praca marzen, wszystko ok i nagle stwierdza, ze
    nie, bo jednak wyjazdy.
    A w dodatku pozniej robi jakies dziwne podchody prywatnie na GG, ze znow
    zmienila zdanie.

    Mialam kiedys (ladnych pare lat temu) podobna rozmowa z jedna dziewczyna
    - przyznam, ze tez mnie zdenerwowala lekko, bo z perspektywy
    potencjalnego pracodawcy to wygladalo pozniej jak typowe sprawdzanie
    swojej wartosci na rynku, i tyle. Nawet jesli osobie przyswiecaly
    zupelnie inne powody.

    BTW. Zwlaszcza jesli praca "zwiazana z IT": prosze, odpowiadaj POD postami.

    PS. Ja bym zadzwonila. W rozmowie, juz po zalatwieniu meritum,
    powiedzialabym, ze mialam zamiar sie z nim skontaktowac na GG, ale nie
    bylam pewna, czy to jego numer, wiec nie chcialam ryzykowac, a jesli
    jego, to czy jest uzywany w pracy, i nie chcialam mu prywatnie glowy
    zawracac.

    Wez tez pod uwage, ze jesliby za ten rok chcieli Cie dalej, to charakter
    pracy, jak rozumiem, nie zmieni sie - dalej to beda paromiesieczne
    delegacje poza rodzinne miasto: czy jestes PEWNA, ze za rok bedziesz
    gotowa zostawic w dalszym ciagu male dziecko i pojechac na pare misiecy
    gdzie indziej?
    Zeby nie bylo, ze nie wiem o czym mowie: mam dwoch synkow (3,5 lat oraz
    7 miesiecy) i wlasnie zrezygnowalam z "pracy moich marzen"
    (administrator projektu UE, kraje okolobaltyckie, projekt na 3 lata,
    praca na pol etatu, spelniam wiecej niz podane wymagania, płatna w
    sposob wiecej niz satysfakcjonujacy mnie). Dlaczego? Bo raz na pare
    tygodni (obserwujac takie projekty, stwierdzam, ze co najmniej raz w
    miesiacu to by bylo) wymagali wyjazdu do ktoregos z krajow bioracych
    udzial w projekcie. A poniewaz nie sadze, ze moj wyjazd na tydzien-dwa
    zrobi dobrze moim dzieciom, wiec zrezygnowalam i bede wyczekiwac
    kolejnej oferty.

    Musze przyznac, ze mnie by sie bardzo nie podobalo takie "namierzanie
    mnie" przez PowerGG czy stat4u. Ale moze ja dziwna jestem... Przeciez,
    jesliby CHCIAL, aby sie ktos z nim kontaktowal na GG, to albo umiescilby
    nazwisko w spisie (wtedy ktos moze latwo po nazwisku go
    zlokalizowac...), albo podawal ten nr na wizytowce czy w trakcie rozmowy.

    --
    Magda

  • 29. Data: 2004-12-21 15:24:36
    Od: "Oliwia" <o...@w...pl>

    Zgadzam się z Tobą Magdo, że namierzanie przez GG jest nietaktowne, skoro
    sam go nie dał. Wiem że zawróciłam mu gitarę , i dlatego nie wiem czy
    próbować się z nim skontaktować , czy dać sobie spokój bo i tak mnie nie
    będzie słuchał. Co mam powiedzieć ?

    Mam nadzieję że będę mogła tak pracować wkrótce, ale głowy nie dam. A z
    drugiej strony wiem, że bardzo chcę już iść do pracy, a zwłaszcza do tej
    wymarzonej.

    Dziękuję za wszelkie komentarze, proszę o jeszcze
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2004-12-21 18:00:15
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Oliwia:

    > i dlatego nie wiem czy
    > próbować się z nim skontaktować

    IMHO telefonicznie tak, jak najbardziej.

    > Co mam powiedzieć ?

    IMHO musisz sama cos wymyslic, to powinno byc szczere i oddawac
    prawdziwe (albo sensowne ;-) ) powody Twojej zmiany zdania.
    Z drugiej strony, nie chcialabym podpowiedziec Ci czegos, co mogloby nie
    zadzialac tak jak trzeba przy probie kontaktu.

    --
    Zycze powodzenia, i daj znac jak poszlo :-)
    Magda