PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzez GG z dyrektorem HR › Re: przez GG z dyrektorem HR
    From: 'madzik' <m...@t...beztego.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przez GG z dyrektorem HR
    Date: Tue, 21 Dec 2004 10:53:11 +0100
    Sender: m...@o...pl@h101n2fls33o292.telia.com

    Oliwia napisala:

    > Ciężko jest mi zdecydować się na kontakt z nim, bo udowodnił że potrafi być
    > niemiły, gdy zrezygnowałam z tej pracy. Był poprostu zły!, mówił
    > podniesionym głosem, krótko i dowidzenia.
    > oj,oj
    >
    > ?????

    bo z jego puntku widzenia to wygladalo, jakbys mu niepotrzebnie gitare
    zawracala.
    Przychodzi taka jedna, praca marzen, wszystko ok i nagle stwierdza, ze
    nie, bo jednak wyjazdy.
    A w dodatku pozniej robi jakies dziwne podchody prywatnie na GG, ze znow
    zmienila zdanie.

    Mialam kiedys (ladnych pare lat temu) podobna rozmowa z jedna dziewczyna
    - przyznam, ze tez mnie zdenerwowala lekko, bo z perspektywy
    potencjalnego pracodawcy to wygladalo pozniej jak typowe sprawdzanie
    swojej wartosci na rynku, i tyle. Nawet jesli osobie przyswiecaly
    zupelnie inne powody.

    BTW. Zwlaszcza jesli praca "zwiazana z IT": prosze, odpowiadaj POD postami.

    PS. Ja bym zadzwonila. W rozmowie, juz po zalatwieniu meritum,
    powiedzialabym, ze mialam zamiar sie z nim skontaktowac na GG, ale nie
    bylam pewna, czy to jego numer, wiec nie chcialam ryzykowac, a jesli
    jego, to czy jest uzywany w pracy, i nie chcialam mu prywatnie glowy
    zawracac.

    Wez tez pod uwage, ze jesliby za ten rok chcieli Cie dalej, to charakter
    pracy, jak rozumiem, nie zmieni sie - dalej to beda paromiesieczne
    delegacje poza rodzinne miasto: czy jestes PEWNA, ze za rok bedziesz
    gotowa zostawic w dalszym ciagu male dziecko i pojechac na pare misiecy
    gdzie indziej?
    Zeby nie bylo, ze nie wiem o czym mowie: mam dwoch synkow (3,5 lat oraz
    7 miesiecy) i wlasnie zrezygnowalam z "pracy moich marzen"
    (administrator projektu UE, kraje okolobaltyckie, projekt na 3 lata,
    praca na pol etatu, spelniam wiecej niz podane wymagania, płatna w
    sposob wiecej niz satysfakcjonujacy mnie). Dlaczego? Bo raz na pare
    tygodni (obserwujac takie projekty, stwierdzam, ze co najmniej raz w
    miesiacu to by bylo) wymagali wyjazdu do ktoregos z krajow bioracych
    udzial w projekcie. A poniewaz nie sadze, ze moj wyjazd na tydzien-dwa
    zrobi dobrze moim dzieciom, wiec zrezygnowalam i bede wyczekiwac
    kolejnej oferty.

    Musze przyznac, ze mnie by sie bardzo nie podobalo takie "namierzanie
    mnie" przez PowerGG czy stat4u. Ale moze ja dziwna jestem... Przeciez,
    jesliby CHCIAL, aby sie ktos z nim kontaktowal na GG, to albo umiescilby
    nazwisko w spisie (wtedy ktos moze latwo po nazwisku go
    zlokalizowac...), albo podawal ten nr na wizytowce czy w trakcie rozmowy.

    --
    Magda