PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzeniesienie DG › Re: przeniesienie DG
    From: "ostryga" <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przeniesienie DG
    Date: Mon, 28 Jan 2008 20:48:06 +0100

    Użytkownik "tomOnet" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fnl721$hdl$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Wlasnie koncze budowe domu i jeszcze nie jestem tam zameldowany, natomiast
    > musze w ciagu 2 miesiecy zalozyc firme. Musialbym to zrobic w miejscu
    > zameldowania, czyli jakies 500 km... Jak wyglada sprawa przeniesienia
    > miejsca prowadzenia dzialalnosci? Czyli DG zakladam w miescie, gdzie
    > jestem
    > zameldowany, a po wprowadzeniu sie do noweg miejsca (gdzie nieoficjalnie
    > juz
    > teraz mieszkam), melduje tez dzialanosc. Czy to jakas wielka
    > papierkologia,
> [...]

    Odradzam. Lepiej od razu załóż tam gdzie będziesz ją na stałe prowadził.
    Albo poczekaj z założeniem miesiąc lub dwa aż się przeprowadzisz.
    Działalność raz załozoną w 1 mieście musisz potem "założyć" w drugim mieście
    (po kolei Urząd Miasta, GUS, ZUS, US) Właściwie te same formularze raz
    jeszcze plus formularze zmieniające dane i wypisujące cię ze starego miejsca
    DG. Wszystko na bazie dokumentów raz juz złozonych w swoim starym mieście.
    Czyli przykładowo: z wpisem do Urzędu Miasta (starego) o zmianę danych. Z
    tym wpisem ze zmienionymi danymi do Nowego urzędu Miasta o wydanie nowego
    wpisu. Z tym nowym wpisem do wszystkich nowych urzędów w nowym mieście.
    Dalej podobny sposób inne urzędy. Przerabiałam to. Było bardziej kłopotliwe
    niz samo zakładanie działalności po raz pierwszy.

    pozdrawiam,
    o.