PracaGrupypl.praca.dyskusje › przemyslenia nt bezrobocia

  • 11. Data: 2006-01-09 23:13:18
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > a to powyższe może wynikać z tego, że na ogłoszenie zgłasza się
    > po kilkudziesięciu chętnych, większość ściemnia, żeby dostać
    > się na rozmowę, a pracodawca nie może na etapie przeglądania cv
    > i rozmów wyłapać tych odpowiednich.

    A kto powiedział, że nie może? Wykazanie inicjatywy dobrze
    rokuje, a faktyczne wiadomości i tak wyjdą na wierzch później.

    J.K.
    --
    http://rsnb.republika.pl

  • 12. Data: 2006-01-10 00:02:17
    Od: s...@v...pl

    > nie moglem sie powstrzymac - wypisz wymaluj moi byli pracownicy dzialu IT - po
    > 25 lat i go...no umieja, mimo, ze koncza magisterki ( http://bossit.blox.pl/ ).

    Na http://bossit.blox.pl/ zauważyłem dziwne (chyba raczej niezbyt dziwne - też
    państwowa instytucja) podobieństwa do swojej sytuacji. Nie mam problemów z
    pracownikami. Problemy to są z ignorantami, którzy decydują o sprawach, o
    których nie mają pojęcia. A spada to na mnie.

    Niech to będzie głos w tej dyskusji.

  • 13. Data: 2006-01-10 00:10:00
    Od: s...@v...pl

> [...]
    > pracownikami. Problemy to są z ignorantami, którzy decydują o sprawach, o
    > których nie mają pojęcia. A spada to na mnie.

    Nie podałem najwazniejszego: http://serwerowiec.blogspot.com/ (sytuacja będzie
    chyba rozwojowa)
    To miał byc ten głos w dyskusji.

  • 14. Data: 2006-01-10 02:24:06
    Od: chris <k...@p...onet.pl>

    Mysle, ze magisterka z IT to poprostu minimum. Trzeba miec jeszcze
    oczywiscie uzyteczna wiedze (po studiach jezeli ktos sie nie interesuje
    informatyka jej nie ma) czyli nie byc tylko teoretykiem.
    W dzisiejszych czasach na rynku liczy sie maximum kwalifikacji, jest
    wielu kandydatow co maja mgr IT+ doswiadczenie, oczywistym jest, ze
    przegrywaja Ci bez mgr.

    pozdr

    chris

  • 15. Data: 2006-01-10 08:04:36
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Trists" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witajcie,
    >
    > Na innej grupie pojawil sie ciekawy post, ciekaw jestem czy ktos z was go
    > czytal, wklejam ponizej.

    Na ktorej grupie? Po co wogole podales tego posta skoro z autorem nie da sie
    dyskutowac? Gdybys przynajmniej scrosspostowal to byly szanse, a tak to ten
    twoj mail wyglada na jaks manipulacje - "balon probny"

  • 16. Data: 2006-01-10 08:07:23
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Zgadzam sie. Mamy ten sam problem, nawet nie stawiac doswiadczenie
    > warunkiem.

    No w waszym przypadku to ja stawiałbym na problemy z poprawnym
    formułowaniem treści w języku polskim, panie Andriy ...
    strzała!

  • 17. Data: 2006-01-10 08:23:11
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Trists" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witajcie,

    Ja bylbym zainteresowany praca sprzatacza na takich warunkach :)

    pzdr

  • 18. Data: 2006-01-10 11:41:33
    Od: "Trists" <t...@o...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No w waszym przypadku to ja stawiałbym na problemy z poprawnym
    > formułowaniem treści w języku polskim, panie Andriy ...
    > strzała!

    daj spokoj facet, jego polski jest ok. ty pojedzi do jego kraju i formuluj
    poprawnie zdania w jego jezyku.

    trists

  • 19. Data: 2006-01-10 11:43:01
    Od: "Trists" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    > Na ktorej grupie? Po co wogole podales tego posta skoro z autorem nie da
    > sie dyskutowac? Gdybys przynajmniej scrosspostowal to byly szanse, a tak
    > to ten twoj mail wyglada na jaks manipulacje - "balon probny"

    balon probny??? a co to takiego i do czego mialoby sluzyc??;) post zostal
    napisany na grupie pl.biznes przez uzytkownika mobile :)

    trists

  • 20. Data: 2006-01-10 12:11:08
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > daj spokoj facet, jego polski jest ok. ty pojedzi do jego kraju i formuluj
    > poprawnie zdania w jego jezyku.

    a tobie o co chodzi? facet pisze, ze ma problem z pracownikami w polsce,
    a ledwo go idzie zrozumiec - moze stad te problemy. Niech pakuje manele
    i jazda tam skad przybyl jak sie nie podoba.