PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
    From: "sidcom" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Date: Mon, 9 Jan 2006 19:24:13 +0100

    Witam,

    podobnych postów pracodawców było ostatnio kilka...śmiech mnie ogarnia
    czytając takie marudzenie.
    Wnioski są takie:
    - wartościowi pracownicy emigrowali chcąc zarabiać więcej niż 800 brutto
    - wyjechali dlatego, że pracodawcy ich nie motywowali ani o nich nie
    walczyli - pracodawcy sami sa sobie winni
    - w Polsce zostaną prawdopodobnie ci, którzy ani nie pracują dobrze za
    granicą ani w Polsce
    - najwięksi maruderzy (moim zdaniem) to pracodawcy zatrudniający do 100 osób
    w swojej firmie

    mam duże doświadczenie, wykonywałem swoją pracę solidnie, firma była
    zadowolona z moich wyników.
    Dałem wypowiedzenie kiedy nie zgodzili sie na 100 zł podwyżki.
    Najśmieszniejsze jest to, że oddział w którym pracowałem idzie na dno po
    moim odejściu...heheh...wolą nie zarabiać niż zainwestować 100 zł

    Hmmm...dlaczego oddział idze na dno, bo zatrudnili tak jak kolega napisał
    NIEKOMPETENTNEGO I LENIWEGO PRACOWNIKA...

    Dlatego tak smieszy mnie marudzenie tych śmiesznych przedsiębiorców.

    pozdro
    sidcom