PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzejście z umowy o prace na firma-firma › Re: przejście z umowy o prace na firma-firma
    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przejście z umowy o prace na firma-firma
    Date: Wed, 14 Jan 2004 22:17:33 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@chello062179072111.chello.pl

    Pe.Ka wrote:

    > Tego nie rozumiem. Dlaczego nie można się ubezpieczyć. Rozumiem że kogoś
    > może być nie stać ale poza tym?

    Chodziło mi o ubezpieczenie się na niższą kwotę, czyli inaczej mówiąc
    płacenie niższego zusu, co bardzo teoretycznie wpłynełoby na moją
    przyszłą emeryture. ALe to moja decyzja, której nie mogę podjąć, bo
    pracodawca boi się zmienić umowy o pracę na f-f.

    > Wypowiedzenie jest składnikiem każdej praktycznie umowy więc tu bym się
    > nie martwił. "Karogenne" mogą być zapisy o ewentualnych płatnych
    > urlopach czy gwarantowanych świadczeniach finansowych np. w czasie
    > niezdolności do wykonania pracy z tytułu choroby.

    Chorobowe jeżeli się nie myle (jestem jeszcze w przedfirmowej)
    przysługuje od pierwszego dnia L4, płaci CI zus a nie zakład pracy.
    Oczywiście odpowiednio do Twojej składki.

    Urlop... no coz to raczej sprawa podstawowa, mysle, ze dobry prawnik
    bylby tak w stanie sformuowac te zapisy, że mało który pracownik US
    mógłby się przyczepić. W sumie to tylko kwestia pieniędzy w stosunku do
    przepracowanych dni, ująć to można na wiele sposobów.

    > To zawsze sie przyda :-)

    Chyba obowiązkowo :-)

    pozdr.
    Rafał