PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedluzenie umowy o prace - podchdy › Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
  • Data: 2006-03-26 20:03:48
    Temat: Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe w news:e06klc$fua$1@news.mm.pl napisał(a):

    > Pytał się jedynie, czy pracodawca ma prawo zatrzymać go jeszcze po
    > zakończonej umowie, choć samej umowy przedłużać nie zamierza.

    Cofnąłem się parę postów wyżej i widzę, że pisałaś: bez umowy nie trzeba
    przychodzić, jak się przyjdzie nawiązuje się stosunek pracy - OK :-)

    > Jak najbardziej, znów masz rację, ale autor wątku nie wiedział,
    > czy ma prawo nie przyjść do pracy i czy niczym mu to nie grozi.
    > Ludzie - czytajcie ze zrozumieniem :)

    Czytam :-) Tyle, że ja nie odpowiadałem na pierwszy post, ale na Twoją
    odpowiedź na post farta. Z pierwszego pamiętałem, że pracodawca jednak chce
    aby pracownik przyszedł (przynajmniej tak to zrozumiałem). Podobnie
    zrozumiał fart zapewne i stąd ten CapsLock informujący, że jeżeli inicjator
    wątku przyjdzie do pracy zostanie nawiązany stosunek pracy. Ty na to, że nie
    zostanie bo pracodawca powiedział, że nie chce umowy :-) Stąd moja
    odpowiedź, że pracodawca może sobie mówić NIE, ale niewiele to zmieni.
    Rozjaśniło się? ;-) Co ciekawe w tym samym poście przyznałaś mu jednak rację
    :-) Ale w jednym akapicie zamieszałaś (zamieszałaś nawet patrząć nie przez
    pryzmat sytuacji gomeza, ale ogólnej) i dlatego zareagowałem.

    > I właściwie dokładnie to samo napisałam w swoim pierwszym poście.

    To ja może przypomnę:
    fart: DLACZRGHO DO WASZYCH ŁBÓW NIE CHCE TRAFIĆ FAKT, ŻE JESLI KTOŚ PRACUJE
    U KOGOŚ ... TO JEST NAWIĄZANY STOSUNEK PRACY.
    Ty: Owszem, w przypadku, gdy chcą tego obie strony. Nie potrafisz jednak
    zrozumieć, że w tym wątku pracodawca NIE chce przedłużać umowy. Ergo - nie
    chce, by stosunek pracy był kontynuowany. Ja też już jaśniej nie potrafię.
    ja [raz jeszcze, ale innymi słowami]: nie ma żadnego "owszem"; jeżeli ktoś u
    kogoś pracuje to jest nawiązany stosunek pracy nawet gdy się do tego nie
    przyznają - pozostaje kwestia udowodnienia tego w sądzie.

    Klarowiej nie dam rady wyłuszczyć do czego się przyczepiłem ;-)

    pozdrawiam
    Greg