PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedłuzanie umowy o prace › Re: przedłuzanie umowy o prace
  • Data: 2006-03-11 06:53:49
    Temat: Re: przedłuzanie umowy o prace
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gomez zapodał(-a):
    > Witam
    > Zakład pdpisał ze mna umowe o pracę najpierw na okres próbny 3mies. a
    > nastepnie na 12mies. Teraz zbliża sie własnie koniec okresu 12
    > miesiecznej umowy. Jakie moga być warunki na przedłuzenie kolejnego
    > okresu o pracę? Na kolejne 12 miesięcy czy może dłuższy okres?. Podobno
    > pracodawca nie moze w nieskończoność przedłużać umowy co rok a
    > jednoczesnie też nie ma chyba zatrudniania na stałe - czyli na czas
    > nieokreślony? Jak teraz to wyglada. Pzdr.

    Wszystko zależy od pracodawcy, idź porozmawiaj... Ogólnie umowa
    na czas określony, albo na nieokreślony pomoże Ci jedynie np. przy próbie
    wziecia większego kredytu - ale wcale nie świadczy o stabilności zatrudnienia...

    Idź do pracodawcy i porozmawiaj o tym - poproś o umowę taką, jaką chcesz - powiedz,
    że chcesz wziąć kredyt, etc. ...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,