PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzeciągające się wykonanie zlecenia › Re: przeciągające się wykonanie zlecenia
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przeciągające się wykonanie zlecenia
    Date: Mon, 19 Jun 2006 09:34:55 +0200

    To co ci przysługuje zgodnie z KC:
    1) zlecenie wykonania projektu komu innemu (nawet w najdroższej firmie),
    niesolidny wykonawca musi pokryć różnicę i dodatkowo zapłacić odszkodowanie.
    Oczywiście sprawa będzie się toczyć w sądzie z powództwa cywilnego. Termin i
    egzekucja - mgliste.

    Oprócz tego:
    2) Składasz do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa wyłudzenia
    zaliczki - to z kolei kodeks karny
    3) Możesz zlecić agencji windykacyjnej odzyskanie zaliczki
    4) Publikujesz w lokalnej prasie i w internecie kilka miłych słów na temat
    tego wykonawcy.

    Przed wykonaniem tych ruchów polecam spokojną rozmowę ze zleceniobiorcą.
    Zwłaszcza punkt 2 i podkreślenie przestępstwa z KK działa - przynajmniej na
    w miarę normalnych ludzi.
    Mnie się udało w ten sposób wyegzekwować wykonanie przeterminowanych usług.
    --
    Jackare