PracaGrupypl.praca.dyskusjeprosze o rade - chca mnie wyrolowac... › Re: prosze o rade - chca mnie wyrolowac...
  • Data: 2005-04-05 11:52:48
    Temat: Re: prosze o rade - chca mnie wyrolowac...
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Apr 2005 11:40:18 +0000 (UTC), rafal
    <e...@g...pl> napisał:

    > *** jeszcze odnosnie takiego rozwiazania "Silowego":
    > - czy podczas zwolnienia takiego, ktore np trwalo by miesiac czy dwa
    > pracodawca moze odebrac mi narzedzia pracy, tj. tel. komorkowy i
    > laptopa?? w
    > jaki sposob skoro nie stawiam sie w pracy?
    > moge miec jakies konsekwencje z tego tytul?

    Ja na miejscu pracodawcy, gdyby udalo mi sie skontaktowac z chorym
    pracownikiem (nie mylic z czlowiekiem lezacycm w szpitalu pod sterta
    kroplowek i innych sztucznych pluc) i nie udaloby mi sie porozumiec z nim
    formy odbioru sprzetu przedsiebiorstwa koniecznego w firmie (np wizyta
    innego pracownika w domu chorego, przekazanie przez kogos z rodziny itp)
    powaznie bym sie zastanawial nad skierowaniem cywilnej sprawy do sadu w
    zwiazku z poniesionymi stratami lub wydatkami na dodatkowy sprzet
    zastepczy.