PracaGrupypl.praca.dyskusje › proszę o ocenę angielskiego CV (branża IT)

  • 1. Data: 2006-10-20 18:36:29
    Temat: proszę o ocenę angielskiego CV (branża IT)
    Od: a...@q...pl

    Witam,
    chciałbym wybrać się do Irlandii lub Anglii do pracy w branży IT,
    mam prośbę, możecie ocenić czy moje angielskie CV jest dobrze
    napisane (pod każdym względem :))? Będę wdzięczny.
    CV jest tutaj: http://oponowicz.com/cv/cv.doc

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-10-20 18:39:24
    Temat: Re: proszę o ocenę angielskiego CV (branża IT)
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    a...@q...pl <a...@q...pl> napisał(a):
> [...]
    > mam prośbę, możecie ocenić czy moje angielskie CV jest dobrze
    > napisane (pod każdym względem :))? Będę wdzięczny.

    na szybko.. ;) nie nazywaj nigdy pliku cv.doc wyobraz sobie ze nikt potem nie wiem
    .. czyje to cv.. ba czesto wielu ludzi tak nazywa pliki.. a w katalogu zostaje tylko
    ten jeeden.. ostatni inne sie nadpisuja

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2006-10-20 18:49:20
    Temat: Re: proszę o ocenę angielskiego CV (branża IT) - poprawka
    Od: a...@q...pl

    Poprzedniego posta wywaliłem, może komuś nie pasuje .doc, to tutaj
    jest pdf: http://oponowicz.com/cv/cv.pdf

    Bardzo dziękuję za pomoc :)

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2006-10-20 19:07:50
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    a...@q...pl napisał(a):
> [...]
    > mam prośbę, możecie ocenić czy moje angielskie CV jest dobrze
    > napisane (pod każdym względem :))? Będę wdzięczny.

    Specem od pisania CV moze nie jestem, ale napisalbym chyba "Warsaw"
    zamiast "Warszawa".

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 5. Data: 2006-10-20 19:42:06
    Od: michał <m...@N...pl>

    chyba nie chodziło o to ze jest .doc ;)

    ja nazywam pliki CV-imie_nazwisko.doc/pdf

  • 6. Data: 2006-10-20 21:06:44
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Mało szczegółów. Napisałeś np. "programming" w czym? jakie narzędzie?
    Dostaniesz takie pytania na rozmowie wstępnej.

    Ciekawe, jak będzie wyglądała Łódź na komputerze bez pl czcionki...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 7. Data: 2006-10-20 21:11:35
    Od: Piotrr <p...@p...pl>

    a...@q...pl napisał(a):
> [...]
    > mam prośbę, możecie ocenić czy moje angielskie CV jest dobrze
    > napisane (pod każdym względem :))? Będę wdzięczny.

    nie wiem czemu opisu edukacji nie wypunktowałeś tak samo jak
    doświadczenia zawodowego. W obecnej formie wydaje mi się to trochę
    ściśnięte. Poza tym przesunąłbym tytuł naukowy na początek opisu edukacji.
    To takie moje luźne uwagi, mam nadzieję że pomogą :)

    Pozdrawiam
    Piotrr

  • 8. Data: 2006-10-20 21:14:42
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@q...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Po pierwsze rozdziel skills i training. Po drugie dopisz na czym polegala (w
    paru zdaniach praca na danym stanowisku, do czego sluzyly te systemy, co
    konkretnie robiles) i jaki experience tam zdobyles w praktyce. Masz tam
    kilka slow, ale rekruterzy w uk oczekuja nieco wiecej, Wiec piszesz, ze bylo
    tam 10 serwerow bazodanowych frontend w php, kompilowales php, stawiales
    apach, system byl na potrzeby blabla, a jak byl jakims komercyjnym produktem
    to podaj strone do producenta. Podawaj tez strony do swoich pracodawcow. Po
    trzecie najpierw co umiesz i gdzie pracowales, a dane osobowe na koncu.
    Rekrutujacy musi dostac po oczach twoimi osiagnieciami, jak go to
    zainteresuje, to sie dowie, ktos zacz.
    Jesli chcesz, to sluze swoim, robionym na podstawie wytycznych brytyjskiego
    rekrutera z ktorym prowadzilem rozmowy o prace swego czasu.
    pozdr
    /p

  • 9. Data: 2006-10-20 21:28:03
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Ciekawe, jak będzie wyglądała Łódź na komputerze bez pl czcionki...

    A nie widziałeś nigdy słownika jęz. angielskiego wg Samoobrony? :)

    Podpowiem: "don't boat yourself". :)

  • 10. Data: 2006-10-20 21:58:19
    Od: PK <p...@p...waw.pl>

    a...@q...pl napisał(a):
> [...]
    > chciałbym wybrać się do Irlandii lub Anglii do pracy w branży IT,
    > mam prośbę, możecie ocenić czy moje angielskie CV jest dobrze

    References na trzeciej stronie - tak nie może być. Sformatuj tekst tak,
    żeby jeden krótki element CV nie generował dodatkowej strony.

    --
    PK