PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba o ocenę pomysłu › Re: prośba o ocenę pomysłu
    From: "Fotech" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prośba o ocenę pomysłu
    Date: Mon, 9 Feb 2004 18:47:35 +0100

    > w zakres usług mogłoby wchodzić w zależności od potrzeb zlecającego:
    > -umawianie spotkań handlowych
    > -zapoznanie z danym produktem firmy
    > - poł. przychodzące - coś w stylu infolini
    > itp...
    > Jak myślicie jakie to ma szanse powodzenia w aktualnej rzeczywistości.

    pracowalem w kilku formach w zyciu, i nie widze realnej mozliwosci i celu
    takiego zlecenia. Telefon z linia informacyjna musi byc staly, a nie
    okresowo udostepniany. Kazda szanujaca sie firma zatrudnie specjalistow ze
    swojej branzy do obsługi klientow,a nie przypadkowa firme. Jedyny cień sensu
    bym widzial, gdzyby taka firma poszukiwala dla mnie klientow .. za granica.
    Np produkuje sobie wanny, nieżle mi idzie, ale nie wiem, co sie dzieje z
    moim produktem na innych rynkach. Wiec daje zlecenie, Twoja firma wyszukuje
    i obdzwnia firmy z branzy w danym kraju- krajach i robi mi zestawienie.
    taka usługe to bym chyba umiał sprzedac (i sam chetnie kupil po rozsadnej
    cenie dla kilku krajow) :)
    Wojtek