PracaGrupypl.praca.dyskusje[prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV › Re: [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV
  • Data: 2005-11-03 16:12:42
    Temat: Re: [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czarny napisał(a):

    > Przebuduj je, uzupełnij o te brakująca cześć łącząca GPS i
    > [wykorzystanie] wycieczkę rowerową.

    Już poszło. Wiem, trochę przekombinowałem. Tym bardziej, że to zdanie jest
    dwuznaczne - zauważ że ja wcale nie napisałem, że korzystałem z GPSa...
    "Doceniłem", znaczy tutaj - fajnie byłoby mieć ;-). I zrobiłem to celowo -
    chciałem coś wspomnieć o GPS. Ale drugi raz bym tego nie zrobił - to jednak
    trochę robienie pracodawcy w bambuko...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski