PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: programista/caly kraj

  • 1. Data: 2002-01-22 16:58:37
    Temat: Re: programista/caly kraj
    Od: "Grzesieq" <g...@p...com>

    Chcemy bawic sie w Wielkiego Brata?!?!? A gdzie w takim razie podzieje sie
    tak nienaruszalne zdaloby sie prawo do ochrony korespondencji????

  • 2. Data: 2002-01-22 22:14:32
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Tue, 22 Jan 2002 17:58:37 +0100, "Grzesieq" <g...@p...com>
    wrote:

    >Chcemy bawic sie w Wielkiego Brata?!?!? A gdzie w takim razie podzieje sie
    >tak nienaruszalne zdaloby sie prawo do ochrony korespondencji????
    Korespondencji prywatnej nie firmowej. W pracy masz miec
    korespondencje firmowa, ktora chcac niechcac i tak jest archiwizowana.

    Takze serwerom mail robione sa kopie zapasowe a chyba nie chcialbys
    aby twoja poczta byla przy wybuchach smiechu przegladana po latach
    przez nieznanych ci pracownikow.

    Pzdr
    Limfo

  • 3. Data: 2002-01-22 23:49:56
    Od: kingram <k...@g...net>

    Limfo wrote:

> [...]
    >
    > Takze serwerom mail robione sa kopie zapasowe a chyba nie chcialbys
    > aby twoja poczta byla przy wybuchach smiechu przegladana po latach

    teraz to sobie jaja robisz...
    Powiedz - KTO oglada/przeglada archiwa poczty wyslanej i otrzymanej poza
    samymi zainteresowanymi jak trzeba sobie cos przypomniec?

    Poza tym takie ogloszenie o pracy nie ma sensu - programista? Wystarczuy
    bystry chlopak ktory pogrzebie w Inecie i doczyta z instrukcji - JAK
    UZYWAC PROXY/CACHE !
    He, he...
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 4. Data: 2002-01-23 17:54:24
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Wed, 23 Jan 2002 00:49:56 +0100, kingram <k...@g...net> wrote:

    [ciach...]
    >teraz to sobie jaja robisz...
    >Powiedz - KTO oglada/przeglada archiwa poczty wyslanej i otrzymanej poza
    >samymi zainteresowanymi jak trzeba sobie cos przypomniec?
    Moze se robie jaja ale raz mialem ta watpliwa przyjemnosc i wiecej juz
    nie chce. Backupy sie robi nie? Czasami cos z nich trzeba wyciagnac.
    No i nie wolno wykluczyc czystej zlosliwosci admina albo backup
    operatora (termin NT). Listy prywatne maja byc prywatne a na serwerze
    firmowym nigdy nie beda.
    >Poza tym takie ogloszenie o pracy nie ma sensu - programista? Wystarczuy
    >bystry chlopak ktory pogrzebie w Inecie i doczyta z instrukcji - JAK
    >UZYWAC PROXY/CACHE !
    >He, he...
    Jupp Ja o dupie ty o kupie (goralskie). Poczta na serwerze np interii
    jest niedostepna dla twojego szefa (pod warunkiem ze nie zastosuje
    sniffera a ty kodowanego polaczenia). Dlatego cale to moje
    austryjackie gadanie ma sens jesli serwer mail jest w firmie.

    Pzdr
    Limfo