PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwa fakultety

  • 1. Data: 2002-01-22 14:40:30
    Temat: dwa fakultety
    Od: "oko" <r...@p...onet.pl>

    Jaka jest wasza opinia na temat studiowania 2 fakultetow jednoczesnie, czy
    jest warta swieczki ta meczarnia.
    Ja studiuje Inżynierie Materialowa no i zaczalem studia na tym samym
    wydziale na Zarzadzaniu Inzynierii Produkcji, jak myslicie bedzie latwiej
    znalesc prace ???

  • 2. Data: 2002-01-23 08:23:20
    Temat: Odp: dwa fakultety
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    Ja uwazam, ze warto. Zwlaszcza, jesli te kierunki sa jakos ze soba
    spokrewnione.
    Joan

    Użytkownik oko <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2jtk5$g3h$...@n...onet.pl...