PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramiści... › Re: programista
  • Data: 2004-12-08 10:47:56
    Temat: Re: programista
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cp6lbs$1gm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam
    >
    > Troche sienie zgodze z Immona.

    [ciach]

    > kompetencjach." Ponieważ jak sie jest firmie ,której nie ma analityka i
    > wdrożeniowca to jest cieżko się wyrobić w terminie.
    > Miałem kilka razy taką sytuacje przychodzi szef w kazdy dzień chciał coś
    > innego a to przeważnie burzy cały algorytym.

    Jak pisalam, sa to rzeczy, ktorych sie dowiedzialam od czlowieka pracujacego
    w duzym osrodku developerskim. Oznacza to ni mniej, ni wiecej, tylko to, ze
    u nich jest w ten sposob. (>90% projektow koncza w terminie, co jest bardzo
    dobrym wynikiem). Nie wiem, z czym sie tu nie zgadzac. Jesli gdzies indziej
    jest balagan, to mozesz sie podzielic doswiadczeniami z balaganu, tzn. z
    oceny wydajnosci programisty w balaganie (bo oceny wydajnosci dotyczylo
    pytanie). :)

    I.