PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramiści... › Re: programiści...
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programiści...
    Date: Thu, 9 Dec 2004 11:55:07 +0000 (UTC)

    In article <cp9ca3$ai0$1@nemesis.news.tpi.pl> "Immona"
    <c...@W...com.pl> writes:
    >From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    >Subject: Re: programiści...
    >Date: Thu, 9 Dec 2004 12:16:08 +0100

    >Sa na swiecie ludzie i firmy, dla ktorych sie liczy jakosc i marka. Cena
    >jest gdzies na koncu rzeczy, ktore sie licza.
    >(I biedni sa ci, ktorzy musza dzialac na rynku, na ktorym konkuruje sie
    >glownie cena.)

    Tak zwana wiekszosc jest biedna :-(((((

    >ok, nie upieram sie przy 1 miesiacu. "1-2 miesiace" i 20-30 osobolat" to
    >byly liczby rzucone _oddzielnie_. Zauwaz, ze kogos z dyskutantow zszokowala
    >sama idea poswiecania 1 miesiaca na sama analize :)

    Moim zdaniem miesiac wiecej poswiecony na analize moze spowodowac znaczne
    skrocenie wykonania oprogramowania ze wzgledu na mniejsza liczbe poprawek w
    prawie gotowym juz produkcie. Niektore z tych poprawek moga byc niemozliwe
    do realizacji.

    >Kusi mnie, zeby Cie spytac, z jakimi firmami (imiennie) miales do czynienia,
    >ale rozumiem, ze mozesz nie chciec tego powiedziec.

    Ja moge powiedziec tyle ze na P :-)))

    >Widac gadamy o innych :)
    ><tu z trudem sie powstrzymuje od wzniesienia okrzyku na czesc moich
    >ulubionych firm>

    Pozazdroscic ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH